Кур’єрська служба – ідея для власного бізнесу

Кур'єрська служба – бізнес ідея для власного бізнесуКур’єрська служба – це бізнес з доставки кореспонденції або товарів в найкоротші терміни – «від дверей до дверей» або від дверей замовника до місця призначення, який останнім часом дуже швидко розвивається.

Два безумовних плюса створення кур’єрської служби, які здатні залучити в цей бізнес початківців підприємців – це низький рівень початкових стартових вкладень і досить широке поле діяльності. Вибір кур’єрських служб невеликий, а ціна доставки залишається високою.

Навіть незважаючи на те, що сьогодні на цьому ринку представлені великі  компанії, невеликі кур’єрські фірми за рахунок своєї мобільності, невисоких цін і більш уважного відношення до кожного клієнта і до невеликих замовленнях  здатні гідно з ними конкурувати, забезпечуючи навіть більш оперативну доставку важливих документів, невеликих посилок і навіть квітів. Великі кур’єрські служби, як правило, гарантують доставку на наступний день, малі ж кур’єрські фірми, в силу своєї гнучкості, зазвичай працюють у межах одного робочого дня.

Це означає, що всі відправлені вантажі будуть доставлені безпосередньо в день відправки. А адже саме своєчасна доставка і ретельна обробка посилок і є головним ключем до успіху в кур’єрському бізнесі.

З чого почати кур’єрський бізнес?

Існує кілька ключових моментів, з якими слід визначитися на самому початку.

По-перше, малі міста і сільські райони не дуже підходять для цього виду бізнесу.

По-друге, визначтеся зі специфікою вантажів, з якими ви збираєтеся працювати. Зрозуміло, що доставка документів та перевезення, скажімо, медичних препаратів – це дещо різні теми.

По-третє, визначіться, чи потрібен вам автомобіль для здійснення кур’єрської доставки, якщо так – то який. Зрозуміло, що для доставки документів в межах невеликого населеного пункту цілком можна обійтися і кур’єром-пішоходом, а от доставка великогабаритних важких посилок однозначно передбачає наявність у вашій кур’єрській фірмі щонайменше одного автомобіля. Крім власне купівлі транспорту вам доведеться вирішити питання з водієм і оплатою експлуатаційних витрат і парковкою. Хоча тут можливий і такий варіант, як укладення довгострокового договору з будь якою службою таксі або прийняти на роботу водія-кур’єра з власним автомобілем.

Важливий момент у справі організації кур’єрської служби – наявність диспетчера, який повинен бути доступний для клієнта цілодобово. Незважаючи на те, що основна частина кур’єрських доставок здійснюється у звичайні денні години роботи (з 9 ранку до 6 вечора), доставка, на вимогу замовника, може проводитися в будь-який час доби. Це може стати тією фішкою, яка вигідно виділить саме вашу кур’єрську фірму з числа конкурентів.

В принципі, почати кур’єрський бізнес ви можете і один. На перших порах ви цілком зможете поєднувати функції і диспетчера, і кур’єра, і власника бізнесу в одній особі. Але як тільки бізнес буде запущений і почне працювати по-справжньому вам будуть потрібні помічники. Зазвичай штат кур’єрської фірми складається з диспетчера, кур’єрів, водіїв, секретаря та бухгалтера. Якщо ваша кур’єрська фірма матиме автопарк з декількох машин – варто подумати і про власного механіка, який зможе обслуговувати ваше автогосподарство. А якщо ваша кур’єрська служба здійснює доставку важких великогабаритних предметів, то вам точно не обійтися без вантажників.

Що стосується власне кур’єрів, то ця робота може виконуватися людьми з відносно невисокою кваліфікацією або взагалі без такої, головне – старанність і акуратність. Так що в наявності явна економія на зарплаті.

Природно, весь персонал повинен вміти грамотно працювати з документацією, а водії та кур’єри – вільно орієнтуватися в місті (GPS-навігатор може здорово допомогти у вирішенні цього завдання).

Додаткові витрати можуть виникнути при страхуванні перевезених вантажів і отриманні сертифікату для перевезення небезпечних вантажів (у тому випадку, якщо ви збираєтеся цим займатися).

Кур’єрська служба. А хто клієнти?

Загалом-то, з клієнтами особливих проблем немає. Навіть у часи факсів та електронної пошти паперові документи ніхто не відміняв. Банки, юридичні фірми, різні організації, що відправляють документи клієнтам та партнерам – це все ваші клієнти. Виробничі підприємства, яким потрібна термінова доставка, а також інші види бізнесу, що потребують швидкої кур’єрської доставки – і це ваші клієнти. Є кур’єрські служби, які спеціалізуються тільки на доставці товарів вітчизняних інтернет-магазинів або на доставці рахунків організацій. Тут головне – це переконати їх користуватися послугами саме вашої кур’єрської служби.

Можна так само укласти договори зі звичайними магазинами, які здійснюють доставку товарів додому (ця послуга, до речі, сьогодні набирає популярність у багатьох містах).


Ще більше цікавих ідей для бізнесу:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *