Ідеї для стартапів, які можуть «злетіти»

Ідеї для стартапів, які можуть «злетіти»

Безумовно, для того, щоб запустити успішний стартап, потрібна хороша ідея (і дещиця сміливості для її втілення). Також не викликає сумніву, що бізнес можна зробити на чому завгодно і де завгодно. Але існують галузі, які з більшою ймовірністю мають всі шанси стати надзвичайно успішними за короткий термін. Ми вирішили відшукати такі нові та перспективні ідеї для бізнесу, які мають шанси злетіти ще у цьому році. Тому, якщо ви шукаєте кардинально нові бізнес ідеї для України, то вам обов’язково потрібно ознайомитись з даною підбіркою. Можливо, саме це, зможе надихнути вас на створення власного прибуткового проекту.

Послуги для селфі

Селфі – справжній тренд останніх років. Вже на багатьох конференціях, робочих зустрічах і навіть весіллях вже можна зустріти селфі-стенди, що обладнані камерою та декораціями. Втискуватися в тісну фотокабінку, як це було раніше, більше не потрібно. Сучасні високотехнологічні та прості у використанні селфі-системи надають людині більший контроль за фотознімками та дозволяють більшій кількості людей потрапляти в кадр. Для організаторів заходів такі стенди – відмінна можливість забезпечити учасників фото-сувенірами та просунути сам захід в соціальних мережах.

Чому це «злетить»: Люди прагнуть фіксувати події зі свого життя на фото та відео, щоб згодом поділитися ними у соцмережах. Деякі компанії використовують знімки в маркетингових цілях (якщо вже користувачі діляться ними онлайн) або для збору інформації про перспективних клієнтів.

Необхідні знання та навички: підприємці повинні бути добре підготовлені технічно та розбиратися в програмному забезпеченні, здатному передати фото або відео безпосередньо користувачеві або на їх сторінки в соцмережах.

Бар’єри та труднощі: створити обладнання для цього сектора досить складно, а згодом доведеться постійно стежити за ним. «Залізо» має бути високонадійним: найчастіше ним будуть користуватися на разових заходах.

Мінуси: створити власне програмне забезпечення з простою навігацією зовсім не просто. Але без цього не обійтися – більшість споживачів буде користуватися селфі-обладнанням в перший раз.

Конкуренція на цьому ринку висока, вже багато стартапів. Одні виготовляють «залізо» та ПО-рішення, інші фокусуються на чомусь одному або ліцензують необхідні платформи.

Реальний приклад: Французи розробили спеціальне дзеркало для селфі – Pixglass. Після установки спеціального додатку на смартфон вам більше не доведеться вибирати позу для фото – дзеркало саме зробить Селфі та відправить його на ваш смартфон, а ваші руки при цьому можуть перебувати де завгодно. Крім домашнього використання справжніми фанатами селфі-знімків, велике селфі-дзеркало можна надавати оренду на різні заходи.

Люди прагнуть фіксувати події зі свого життя на фото та відео, щоб згодом поділитися ними у соцмережах.
Люди прагнуть фіксувати події зі свого життя на фото та відео, щоб згодом поділитися ними у соцмережах

Мікромобільність

Зростаюча швидкими темпами урбанізація дає широкі можливості виробникам електричних велосипедів, скутерів і скейтбордів. За даними ООН, до 2030 року в містах буде жити більше 60% всього населення Землі (зараз – 55%). Мікромобільні засоби пересування стануть популярною альтернативою наземному та громадському транспорту.

Чому це «злетить»: пересуватися на електротранспорті (велосипедах, скутерах і скейтбордах) зручно та весело. Підвищену увагу до цієї галузі привернула недавня покупка автоконцерном Ford стартапу Spin (короткострокова оренда електросамокатів) за $100 млн.

Необхідні знання та навички: підприємцям, які бажають заробити на мікромобільності, потрібно стежити за технологічними проривами в сфері виробництва невеликих акумуляторів. Якщо ви маєте намір здавати міні-транспорт в оренду, подбайте про створення програмного забезпечення для трекінгу та керування підпискою на ваш сервіс.

Бар’єри та труднощі: виробництво мікромобільних пристроїв в достатньому масштабі буде вимагати значних грошових вкладень.

Мінуси: в деяких державах електроскутери та електровелосипеди заборонені, в інших ще належить встановити правила їх використання. Але є і хороші новини: юридичний статус міні-електротранспорту у всіх цих країнах буде визначено вже найближчим часом.

Конкуренція: консалтингова компанія Frost and Sullivan прогнозує появу до 2020 року понад 150 нових моделей мікромобільних транспортних засобів (включаючи мікроавтомобілі).

Основні гравці: гіганти в сфері електроскутерів – Bird and Lime. У кожного – свої парки транспортних засобів більш ніж в 100 містах.

За даними ООН, до 2030 року в містах буде жити більше 60% всього населення Землі (зараз - 55%)
За даними ООН, до 2030 року в містах буде жити більше 60% всього населення Землі (зараз – 55%)

Одяг в стилі workleisure

Свого часу поява одягу вільного крою для занять спортом і повсякденного використання (athleisure) спричинила революцію в світі моди. З тих пір все більше число брендів створює одяг, прийнятний для носіння в офісі – сорочки на гудзиках і слакси того ж рівня комфорту, що і одяг для спортивного відпочинку. Від цього виник новий стиль одягу workleisure (від work — робота, leisure — дозвілля).

Чому це «злетить»: споживачі зацікавлені у стильному та комфортному одязі, який дозволяв би переміщатися з офісу в спортзал (до такого висновку прийшла аналітична компанія CB Insights).

Необхідні знання та навики: підприємці в цій сфері повинні мати уявлення про модні тренди та діапазоні цін на ринку. Також варто подумати про відновлюванність використовуваних ресурсів: мілленіали та інші молоді споживачі (ну принаймі у розвинених країнах) воліють робити покупки в соціально відповідальних компаніях, які бережуть екологію.

Бар’єри та труднощі: багато дискаунтерів та дорогих дизайнерів вже пропонують цей тип одягу. Стовпотворіння на ринку і є одним з найголовніших труднощів.

Мінуси: дистрибуція може стати однією з серйозних проблем для новачків ринку. Великі бренди переходять на дистрибуцію безпосередньо споживачеві, скорочують витрати та знижують ціни. Стартапам, які спеціалізуються виключно на стилі workleisure, буде досить нелегко знайти покупця.

Конкуренція: велика кількість компаній переходить від athleisure до workleisure. Новим стартапам доведеться конкурувати з багатьма брендами, що вже зарекомендували себе. ADAY, Ministry of Supply, Lululemon та Mizzen + Main – ось найвідоміші бренди, що вже працюють в цьому секторі.

Все більше число брендів створює одяг, прийнятний для носіння в офісі - сорочки на гудзиках і слакси того ж рівня комфорту, що і одяг для спортивного відпочинку
Все більше число брендів створює одяг, прийнятний для носіння в офісі – сорочки на гудзиках і слакси того ж рівня комфорту, що і одяг для спортивного відпочинку

Технології для мам та немовлят

В кишенях у людей вже є надпотужні комп’ютери, а на зап’ястях – розумні трекери, що повідомляють про стан організму. Тепер справа дійшла до технологічних рішень для більш вразливої частини населення – немовлят. Інноваційні рішення стартапів в цьому секторі вже давно є та дозволяють відстежувати здатність до зачаття та вигодовування грудьми і навіть допомагають новонародженим заснути.

Чому це «злетить»: новітні технології в міру їх здешевлення (для виробників і для споживачів) стало легше додавати в нові продукти. З’явилося багато розробок, які допомагають людям зачати дитину, відстежувати вагітність та здатність до зачаття. На черзі-інновації, спрямовані на турботу про немовлят.

Необхідні знання та навички: засновники компаній повинні добре розуміти, на кого розраховані їхні продукти і що вони можуть запропонувати своїй аудиторії. Для цього їм доведеться обзавестися технічними навичками і досвідом у сфері маркетингу.

Бар’єри та труднощі: незважаючи на попит на продукти baby tech, знайти фінансування для бізнесу в цій сфері буде непросто.

Мінуси: щоб виживати в цій сфері, компаніям доведеться постійно поліпшувати свої продукти або придумувати нові – для різних стадій догляду за дітьми. Це необхідно для вибудовування довгострокових взаємин з сім’ями.

Основні гравці: Конкуренція в цьому секторі середня. Серед провідних стартапів в цій сфері – Willow (пропонує інноваційні молоковідсмоктувачі – hands-free), Ava (випускає браслети з функцією відстеження овуляційного циклу), Hatch Baby (виробництво пеленальних столиків і «розумних» ваг).

В кишенях у людей вже є надпотужні комп'ютери, а на зап'ястях - розумні трекери, тепер справа дійшла до технологічних рішень для більш вразливої частини населення – немовлят
В кишенях у людей вже є надпотужні комп’ютери, а на зап’ястях – розумні трекери, тепер справа дійшла до технологічних рішень для більш вразливої частини населення – немовлят

Персоналізоване харчування

Уніфікованого підходу до здорового харчування не існує. Саме тому деякі люди при дієтах худнуть, а інші, навпаки, набирають вагу. Ознайомившись зі своїм генетичним кодом, можна визначити, чого саме потребує ваш організм для досягнення найкращої форми. Це відкриває можливості для стартапів: вони можуть допомогти споживачам визначитися зі змістом свого меню.

Чому це «злетить»: за інформацією журналу Science, приблизно 15 млн осіб по всьому світу вже пройшли генетичне тестування. Правильне харчування – один з кращих способів попередження захворювань, а персоналізація цієї сфери цілком укладається в більш широкий тренд на кастомізацію в самих різних галузях: від харчової промисловості до мас-медіа.

Необхідні знання та навички: для того, щоб започаткувати успішний стартап в цій сфері, потрібно, як мінімум, розбиратися в їжі та питаннях харчування. Ще краще – мати експертні знання в біології людини, спортивної фізіології, медико-біологічних науках або поведінкової психології.

Бар’єри та труднощі: щоб з’єднати у стартапі ключові елементи науки про харчування, біології людини та психології поведінки, можуть знадобитися значні кошти. Найімовірніше, доведеться запрошувати на роботу ліцензованих дієтологів і експертів в області харчування, а їх послуги теж коштують недешево.

Конкуренція: з десяток компаній, що спеціалізуються на темі персоналізованого харчування вже використовують набори для домашнього тестування, опитувальники та пропонують носимі пристрої для відстеження даних про стан здоров’я.

Реальний приклад: у листопаді 2018 року компанія Arivale запустила додаток Food Therapy. Його користувачі можуть протягом 5 хвилин отримати консультацію з питань харчування і здоров’я у ліцензованих дієтологів. А в минулому квітні компанії Family Tree DNA (займається генеалогічним тестуванням) і Vitagene (спеціалізується на персоналізації на основі ДНК) випустили на ринок персональний ДНК-тест: за $49 можна отримати відомості про необхідні вам вправи, раціон і харчові добавки.

Правильне харчування - один з кращих способів попередження захворювань, а персоналізація цієї сфери цілком укладається в більш широкий тренд на кастомізацію в самих різних галузях: від харчової промисловості до мас-медіа
Правильне харчування – один з кращих способів попередження захворювань, а персоналізація цієї сфери цілком укладається в більш широкий тренд на кастомізацію в самих різних галузях: від харчової промисловості до мас-медіа

Це ще далеко не всі з ідей для успішних стартапів. Насправді їх набагато більше. У ваших силах втілити щось із запропонованого. Проаналізуйте наші умови, складіть детальний бізнес-план і розпочніть свою справу.


Ще більше цікавих ідей для бізнесу:


Відгуки до матеріалу: "Ідеї для стартапів, які можуть «злетіти»"

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *