Безумовно, для того, щоб запустити успішний стартап, потрібна хороша ідея (і дещиця сміливості для її втілення). Також не викликає сумніву, що бізнес можна зробити на чому завгодно і де завгодно. Але існують галузі, які з більшою ймовірністю мають всі шанси стати надзвичайно успішними за короткий термін. Ми вирішили відшукати такі нові та перспективні ідеї для бізнесу, які мають шанси злетіти ще у цьому році. Тому, якщо ви шукаєте кардинально нові бізнес ідеї для України, то вам обов’язково потрібно ознайомитись з даною підбіркою. Можливо, саме це, зможе надихнути вас на створення власного прибуткового проекту.
Послуги для селфі
Селфі – справжній тренд останніх років. Вже на багатьох конференціях, робочих зустрічах і навіть весіллях вже можна зустріти селфі-стенди, що обладнані камерою та декораціями. Втискуватися в тісну фотокабінку, як це було раніше, більше не потрібно. Сучасні високотехнологічні та прості у використанні селфі-системи надають людині більший контроль за фотознімками та дозволяють більшій кількості людей потрапляти в кадр. Для організаторів заходів такі стенди – відмінна можливість забезпечити учасників фото-сувенірами та просунути сам захід в соціальних мережах.
Чому це «злетить»: Люди прагнуть фіксувати події зі свого життя на фото та відео, щоб згодом поділитися ними у соцмережах. Деякі компанії використовують знімки в маркетингових цілях (якщо вже користувачі діляться ними онлайн) або для збору інформації про перспективних клієнтів.
Необхідні знання та навички: підприємці повинні бути добре підготовлені технічно та розбиратися в програмному забезпеченні, здатному передати фото або відео безпосередньо користувачеві або на їх сторінки в соцмережах.
Бар’єри та труднощі: створити обладнання для цього сектора досить складно, а згодом доведеться постійно стежити за ним. «Залізо» має бути високонадійним: найчастіше ним будуть користуватися на разових заходах.
Мінуси: створити власне програмне забезпечення з простою навігацією зовсім не просто. Але без цього не обійтися – більшість споживачів буде користуватися селфі-обладнанням в перший раз.
Конкуренція на цьому ринку висока, вже багато стартапів. Одні виготовляють «залізо» та ПО-рішення, інші фокусуються на чомусь одному або ліцензують необхідні платформи.
Реальний приклад: Французи розробили спеціальне дзеркало для селфі – Pixglass. Після установки спеціального додатку на смартфон вам більше не доведеться вибирати позу для фото – дзеркало саме зробить Селфі та відправить його на ваш смартфон, а ваші руки при цьому можуть перебувати де завгодно. Крім домашнього використання справжніми фанатами селфі-знімків, велике селфі-дзеркало можна надавати оренду на різні заходи.
Мікромобільність
Зростаюча швидкими темпами урбанізація дає широкі можливості виробникам електричних велосипедів, скутерів і скейтбордів. За даними ООН, до 2030 року в містах буде жити більше 60% всього населення Землі (зараз – 55%). Мікромобільні засоби пересування стануть популярною альтернативою наземному та громадському транспорту.
Чому це «злетить»: пересуватися на електротранспорті (велосипедах, скутерах і скейтбордах) зручно та весело. Підвищену увагу до цієї галузі привернула недавня покупка автоконцерном Ford стартапу Spin (короткострокова оренда електросамокатів) за $100 млн.
Необхідні знання та навички: підприємцям, які бажають заробити на мікромобільності, потрібно стежити за технологічними проривами в сфері виробництва невеликих акумуляторів. Якщо ви маєте намір здавати міні-транспорт в оренду, подбайте про створення програмного забезпечення для трекінгу та керування підпискою на ваш сервіс.
Бар’єри та труднощі: виробництво мікромобільних пристроїв в достатньому масштабі буде вимагати значних грошових вкладень.
Мінуси: в деяких державах електроскутери та електровелосипеди заборонені, в інших ще належить встановити правила їх використання. Але є і хороші новини: юридичний статус міні-електротранспорту у всіх цих країнах буде визначено вже найближчим часом.
Конкуренція: консалтингова компанія Frost and Sullivan прогнозує появу до 2020 року понад 150 нових моделей мікромобільних транспортних засобів (включаючи мікроавтомобілі).
Основні гравці: гіганти в сфері електроскутерів – Bird and Lime. У кожного – свої парки транспортних засобів більш ніж в 100 містах.
Одяг в стилі workleisure
Свого часу поява одягу вільного крою для занять спортом і повсякденного використання (athleisure) спричинила революцію в світі моди. З тих пір все більше число брендів створює одяг, прийнятний для носіння в офісі – сорочки на гудзиках і слакси того ж рівня комфорту, що і одяг для спортивного відпочинку. Від цього виник новий стиль одягу workleisure (від work — робота, leisure — дозвілля).
Чому це «злетить»: споживачі зацікавлені у стильному та комфортному одязі, який дозволяв би переміщатися з офісу в спортзал (до такого висновку прийшла аналітична компанія CB Insights).
Необхідні знання та навики: підприємці в цій сфері повинні мати уявлення про модні тренди та діапазоні цін на ринку. Також варто подумати про відновлюванність використовуваних ресурсів: мілленіали та інші молоді споживачі (ну принаймі у розвинених країнах) воліють робити покупки в соціально відповідальних компаніях, які бережуть екологію.
Бар’єри та труднощі: багато дискаунтерів та дорогих дизайнерів вже пропонують цей тип одягу. Стовпотворіння на ринку і є одним з найголовніших труднощів.
Мінуси: дистрибуція може стати однією з серйозних проблем для новачків ринку. Великі бренди переходять на дистрибуцію безпосередньо споживачеві, скорочують витрати та знижують ціни. Стартапам, які спеціалізуються виключно на стилі workleisure, буде досить нелегко знайти покупця.
Конкуренція: велика кількість компаній переходить від athleisure до workleisure. Новим стартапам доведеться конкурувати з багатьма брендами, що вже зарекомендували себе. ADAY, Ministry of Supply, Lululemon та Mizzen + Main – ось найвідоміші бренди, що вже працюють в цьому секторі.
Технології для мам та немовлят
В кишенях у людей вже є надпотужні комп’ютери, а на зап’ястях – розумні трекери, що повідомляють про стан організму. Тепер справа дійшла до технологічних рішень для більш вразливої частини населення – немовлят. Інноваційні рішення стартапів в цьому секторі вже давно є та дозволяють відстежувати здатність до зачаття та вигодовування грудьми і навіть допомагають новонародженим заснути.
Чому це «злетить»: новітні технології в міру їх здешевлення (для виробників і для споживачів) стало легше додавати в нові продукти. З’явилося багато розробок, які допомагають людям зачати дитину, відстежувати вагітність та здатність до зачаття. На черзі-інновації, спрямовані на турботу про немовлят.
Необхідні знання та навички: засновники компаній повинні добре розуміти, на кого розраховані їхні продукти і що вони можуть запропонувати своїй аудиторії. Для цього їм доведеться обзавестися технічними навичками і досвідом у сфері маркетингу.
Бар’єри та труднощі: незважаючи на попит на продукти baby tech, знайти фінансування для бізнесу в цій сфері буде непросто.
Мінуси: щоб виживати в цій сфері, компаніям доведеться постійно поліпшувати свої продукти або придумувати нові – для різних стадій догляду за дітьми. Це необхідно для вибудовування довгострокових взаємин з сім’ями.
Основні гравці: Конкуренція в цьому секторі середня. Серед провідних стартапів в цій сфері – Willow (пропонує інноваційні молоковідсмоктувачі – hands-free), Ava (випускає браслети з функцією відстеження овуляційного циклу), Hatch Baby (виробництво пеленальних столиків і «розумних» ваг).
Персоналізоване харчування
Уніфікованого підходу до здорового харчування не існує. Саме тому деякі люди при дієтах худнуть, а інші, навпаки, набирають вагу. Ознайомившись зі своїм генетичним кодом, можна визначити, чого саме потребує ваш організм для досягнення найкращої форми. Це відкриває можливості для стартапів: вони можуть допомогти споживачам визначитися зі змістом свого меню.
Чому це «злетить»: за інформацією журналу Science, приблизно 15 млн осіб по всьому світу вже пройшли генетичне тестування. Правильне харчування – один з кращих способів попередження захворювань, а персоналізація цієї сфери цілком укладається в більш широкий тренд на кастомізацію в самих різних галузях: від харчової промисловості до мас-медіа.
Необхідні знання та навички: для того, щоб започаткувати успішний стартап в цій сфері, потрібно, як мінімум, розбиратися в їжі та питаннях харчування. Ще краще – мати експертні знання в біології людини, спортивної фізіології, медико-біологічних науках або поведінкової психології.
Бар’єри та труднощі: щоб з’єднати у стартапі ключові елементи науки про харчування, біології людини та психології поведінки, можуть знадобитися значні кошти. Найімовірніше, доведеться запрошувати на роботу ліцензованих дієтологів і експертів в області харчування, а їх послуги теж коштують недешево.
Конкуренція: з десяток компаній, що спеціалізуються на темі персоналізованого харчування вже використовують набори для домашнього тестування, опитувальники та пропонують носимі пристрої для відстеження даних про стан здоров’я.
Реальний приклад: у листопаді 2018 року компанія Arivale запустила додаток Food Therapy. Його користувачі можуть протягом 5 хвилин отримати консультацію з питань харчування і здоров’я у ліцензованих дієтологів. А в минулому квітні компанії Family Tree DNA (займається генеалогічним тестуванням) і Vitagene (спеціалізується на персоналізації на основі ДНК) випустили на ринок персональний ДНК-тест: за $49 можна отримати відомості про необхідні вам вправи, раціон і харчові добавки.
Це ще далеко не всі з ідей для успішних стартапів. Насправді їх набагато більше. У ваших силах втілити щось із запропонованого. Проаналізуйте наші умови, складіть детальний бізнес-план і розпочніть свою справу.
Чудові ідеї, вони можуть працювати і в 2020 році.
Читав, що тест для складання дієти по ДНК коштує не 49$, а всі $ 299. Можливо то інший тест або вже подорожчав 🙂
https://www.inc.com/graham-winfrey/best-industries-2019-habit.html