Як заробляти в Інстаграмі: докладна інструкція та ТОП прибуткових ідей

Як заробляти в Інстаграмі: докладна інструкція та ТОП прибуткових ідейНа сьогоднішній день Інстаграм (Instagram) є однією із найпопулярніших соціальних мереж. Особливий розвиток ця соціальна мережа отримала у 2015 році, і за ці роки перетворилася в потужний майданчик не лише для для спілкування, але також і для заробітку. Згідно інформацією із Вікіпедії, станом червень 2018 року глобальна аудиторія Instagram досягла 1 млрд. користувачів. В Україні цією соціальною мережею користуються понад 7 млн. користувачів, основна аудиторія – це люди від 18 до 29 років. За статистикою, близько 60% користувачів перевіряють свою стрічку як мінімум раз в день. Тому бізнес, в якому використовуються можливості Інстаграма, є таким популярним і прибутковим. Причому, заробити у Інстаграмі може кожен бажаючий. Проблема одна – правильно обрати напрям, у якому саме ви зможете домогтися успіху. Саме про те, як заробляти у Інстаграмі, ми і хочемо поговорити у нашому матеріалі.

Заробіток у Інстаграмі – передумови

Створення великої бази підписників і подальше розміщення реклами для продажу свого чи чужого продукту – відмінний спосіб отримати дохід за допомогою Інстаграміу. Але, хіба ви цього не знали? Це ж найбільш очевидна стратегія заробляння грошей в Інтернеті. Хм, щось все звучить зовсім просто… Дійсно, не все так просто як здається на перший погляд. Тому, перш ніж зануритися у деталі, давайте подивимося на передумови для заробляння грошей за допомогою Інстаграму.

Почнемо з того, що ви не можете просто придумати круту назву для Instagram акаунта, написати симпатичний опис і почати публікувати фотографії зі свого повсякденного життя. Звичайно, це може спрацювати, якщо ви хочете справити враження на ваших друзів, але, якщо ви хочете заробити гроші у Інстаграмі, то ось, як мінімум, дві передумови: залучити якісних підписників, та стати їх лідером «думок».

Чому бренди платять гроші власникам Instagram акаунтів? Вони отримують доступ до вашої аудиторії, і сподіваються заробити гроші на тому, якщо ваші підписники куплять або порекомендують їхні продукти. Але що, якщо у вас всього кілька сотень підписників, які до того ж досить неактивно реагують на ваші пости? Ваш потенційний розмір аудиторії низький. Ваш контент побачить мало людей, не кажучи вже про те, що ви не зможете продавати свої товари або товари інших брендів. Тому, для того, щоб заробляти на Інстаграмі, не обов’язково мати величезний натовп підписників. Важлива не сама кількість, а якість аудиторії.

Чому бренди платять гроші власникам Instagram акаунтів? Вони отримують доступ до вашої аудиторії, і сподіваються заробити гроші на тому, якщо ваші підписники куплять або порекомендують їхні продукти

Чому бренди платять гроші власникам Instagram акаунтів? Вони отримують доступ до вашої аудиторії, і сподіваються заробити гроші на тому, якщо ваші підписники куплять або порекомендують їхні продукти

Звичайно, велика кількість фоловерів підніме ваше его. Навіть математично, це збільшує ймовірність з’явитися в стрічках інших користувачів. Але що, якщо більшість з них ніяк не реагують на ваші пости? Якщо ви рідко змушуєте ваших підписників коментувати, лайкати, ділитися, то ви робите все неправильно. Ваші пости не стають яскравими акордами у всесвіті Instagram. Трохи згодом, ми розберемось, як вирішити цю проблему, але на даний момент зрозумійте, навіть якщо у вас є лише 100 підписників, які будуть реагувати на ваші пости, у вас є можливість заробляти гроші.

Як отримати якісних підписників у Інстаграмі

Рекламна ефективність Інстаграму збільшується з кожним роком. На жаль, багато новачків підприємців чіпляються тільки за ідею, але швидко втрачають мотивацію. Відбувається це з різних причин: хочуть швидкої віддачі та не готові чекати, не вистачає досвіду, очікування перевищені, допускають помилок відразу на старті… Щоб застерегти від подібного, пропонуємо прочитати загальні поради для бажаючих побудувати бізнес в Інстаграмі, не залежно від напрямку.

Вивчіть основи SEO та SMM (просування у Інтернеті та соціальних мережах)

Перш за все, для того, щоб самостійно просувати свій бізнес, зокрема акаунт у Інстаграмі слід оволодіти основами та найпростішими стратегіями просування у Інтернеті та соціальних мережах – SEO та SMM. Якщо ви вже знайомі з поняттям SEO, це буде для вас надзвичайно великим плюсом, але все таки просування у соціальних мережах має певні свої відмінності. Для вивчення основ та стратегій SMM існує спеціальна література, курси, онлайн-школи, тощо.

Щоб самостійно просувати свій бізнес, зокрема акаунт у Інстаграмі слід оволодіти основами та найпростішими стратегіями просування у Інтернеті та соціальних мережах – SEO та SMM

Щоб самостійно просувати свій бізнес, зокрема акаунт у Інстаграмі слід оволодіти основами та найпростішими стратегіями просування у Інтернеті та соціальних мережах – SEO та SMM

Правильно заповніть розділ з біографією

Незалежно від того, чи є ви вже бізнесменом чи просто новачком, що створив акаунт для заробляння грошей, вам потрібно мислити стратегічно. Біографія – це дуже важливий розділ облікового запису. Це місце, де ви можете представитися своїм відвідувачам в перший раз. Тому робіть текст простим, чітким і лаконічним. Якщо текст буде запам’ятовується, то люди з більшою ймовірністю натиснуть кнопку «Follow».

Крім того, ваша фотографія чи логотип бренду повинні бути чіткими та високоякісними. Хоча це і так зрозуміло, оскільки Інстаграм – це, все таки, візуальна платформа, і люди хочуть бачити автора постів.

Регулярно публікуйте пости

Західними маркетологами проводилось дослідження, де при аналізі більше 100 000 повідомлень Instagram (протягом 3 місяців), було виявлено, що велика частота створення постів прямо-пропорційна швидкості приросту підписників. І що менш очевидно, так це те, що більшість власників акаунтів насправді не докладають зусиль для щоденної публікації постів. Вам же потрібно просто виділити певний час для щоденної роботи в Instagram.

Правильний час для постів

Хоча регулярна публікація є обов’язковою, важливо також, щоб ви робили пости в потрібний час. Краще розміщувати повідомлення під час обідньої перерви та коли люди їдуть на роботу (вранці або ввечері). Крім того, будні дні краще для створення постів, ніж вихідні.

Відповідайте на коментарі

Користувацький контент підвищує лояльність та надійність вашого бренду. Тому, не залишайте жоден коментар без відповіді. Ви навіть можете створити хештег і стимулювати своїх підписників надсилати вам свій контент, який буде відображатися у вашому профілі.

Користувацький контент підвищує лояльність та надійність вашого бренду. Тому, не залишайте жоден коментар без відповіді.

Користувацький контент підвищує лояльність та надійність вашого бренду. Тому, не залишайте жоден коментар без відповіді.

Використовуйте хештеги в кожному пості

Хештеги в соціальних мережах з 2007 року. Вони створені, щоб групувати повідомлення з аналогічно темою. І вони дуже добре працюють в Instagram. Платформа дозволяє додавати до 30 хештегів (це багато) в один пост. Але, ви не можете використовувати випадковий хештег.

Текстове оформлення поста

У вас є 2000 символів, щоб створити креатив, розповісти історію і показати унікальність вашого бренду. Тут немає правил. Вам потрібно знати свою аудиторію і бути готовим експериментувати. Навіть декілька слів та «емоджі» можуть додати додаткової привабливості до вашого посту.

В описі ви можете просити людей переглянути посилання у вашій біографії, «двічі клацніть на картинку, якщо ви згодні», «відмітьте одного», «поділіться, якщо ви згодні», тощо.

Слідкуйте за якістю свого контенту

Оскільки Instagram перестає показувати вміст в хронологічному порядку, ви не можете розміщувати посередній контент. Конкуренція на платформі дуже висока, як вже зазначалось, це візуальна платформа, тому розмиті та нудні картинки не будуть мати успіху.

Виділяйтеся, створюючи відеоконтент

Відео – це крутий формат для візуальної комунікації. Це відмінний спосіб додати трохи цікавості у вашу розповідь. Причому, цей рік – рік відео-маркетингу. І 55% загального споживання відео на мобільних пристроях складають ролики тривалістю менше 5-ти хвилин. Instagram дозволяє користувачам публікувати до 60 секунд відео.

Згідно з дослідженням, провідні медіа-видавці публікують багато відеоконтенту. Плюс, відеоролики привертають більше коментарів, ніж фотографії.

Подружіться з впливовими блогерами

Якщо ви хочете швидко рости, вам потрібна зовнішня допомога, щоб привернути увагу до себе. Ви повинні розвивати відносини з агентами впливу в своїй ніші та запозичувати їх вплив. Є кілька способів як це зробити:

  • Перший – це взаємний піар. Згідно із цією стратегією ви шукаєте акаунти в своїй ніші і просите їх ділитися своїми повідомленнями в обмін на те, що ви поділіться їх постами.
  • Другий спосіб – купити пост (це також спосіб заробити гроші). Ми купуємо пост із згадкою або рекомендацією себе, в записі блогера з великою кількістю підписників. Пізніше ми обговоримо цю стратегію більш докладно.

Історії в Інстаграмі

У фіді користувача історії відображаються як список відтворення відео. Тим хто дійсно хоче заробити у Інстаргам, рекомендуємо публікувати близько 5 історій щодня. Ви можете написати текст на фотографії або створювати якісні відео, які привернуть увагу аудиторії. Загалом, Instagram винагороджує за творчість, ви автоматично виділяєтеся, коли стратегія публікації відрізняється від інших брендів.

Основне – запам’ятайте: ніколи не займайтеся накруткою підписників!

Дуже часто в рекомендаціях по бізнесу в Інстаграмі можна зустріти пораду накрутити підписників. Але хочемо вас застерегти: ця маніпуляція не принесе вам ніякої користі!

  • По-перше, яка користь від неактивної аудиторії, якщо більшість Instagram-бізнесів зав’язані на діях підписників.
  • По-друге, накручені підписки видно неозброєним оком. Якщо з вами захочуть співпрацювати, то накручені підписники відлякають будь-яку адекватну людину.
  • По-третє, накрутка підписників – задоволення не безкоштовне. Ви витратите гроші на «ведмежу послугу». Краще ці кошти спрямувати на правильне просування – рекламу у блогерів, таргетинг, тощо. Це принесе вам набагато більше користі.
Не робіть помилок - ніколи не займайтеся накруткою підписників!

Не робіть помилок – ніколи не займайтеся накруткою підписників!

Звертаємо увагу, що ви можете вести не тільки особистий блог, але також бути адміністратором тематичних пабліків – наприклад, публікувати смішні відео, огляди книг, новини шоу-бізнесу, новинні статті вашого міста, тощо.

Перші кроки у Інстаграмі

Якщо ви тільки створили новий акаунт у Інстаграмі, то ось перші кроки, які ми би вам радили відразу робити для залучення перших підписників:

  • Як було сказано – заповнити розділ «Біографія»
  • Завантажити мінімум 20-50 фотографій з описом, щоб нові користувачі заходили не в порожній акаунт.
  • Покликати всіх своїх друзів і родичів підписатися та полайкати (а краще і прокоментувати) фотографії. Щоб у записі була активність і нові користувачі бачили це.
  • Дуже активно лайкати та коментувати підписників конкурентів у своїй ніші/місті/регіоні, тощо.

Створити Instagram-продукт, який сподобається багатьом користувачам, не так просто. Однак якщо ви відчуваєте в собі сили цим займатися, то якщо виконувати наведені поради, то можна гарантовано домогтись результату. Але будьте готові до того, що грошова віддача від бізнесу прийде не відразу. У більшості випадків вкладення в Instagram окупаються за деякий час. Миттєвий прибуток тут ви навряд чи отримаєте. Хоча і такі бізнес-ідеї є в нашій добірці.

У більшості випадків вкладення в Instagram окупаються з плином часу. Миттєвий прибуток тут ви навряд чи отримаєте.

У більшості випадків вкладення в Instagram окупаються з плином часу. Миттєвий прибуток тут ви навряд чи отримаєте.

Добре, тепер, коли у нас є маркетингова стратегія, давайте коротко поговоримо про те, як ви можете заробити гроші на Instagram.

ТОП ідей заробітку у Інстаграмі

Рекламні пости – як заробляти на рекламі в Інстаграмі?

Це, мабуть, найпростіший та найпоширеніший спосіб заробітку на теренах Інстаграма. Єдина важлива умова – у вас має бути досить підписників, щоб заробляти на рекламних постах. Зазвичай, пропускний квиток до цього «джерела» починається з 10 тисяч підписників, однак, і при меншій аудиторії можна заробляти на рекламі у Інстаграм – тільки дохід буде дещо скромнішим. Головне, щоб вся ваша аудиторія була справжньою, а не штучно роздута шляхом накрутки.

Алгоритм заробітку:

  • ви створюєте рекламний пост (це може бути фотографія або відео);
  • ви вставляєте фірмовий хештег, згадка посилання для просування бренду;
  • ви ділитеся ним зі своєю аудиторією;
  • отримуєте гроші.

Вам пощастить, якщо клієнти прийдуть до вас самі. Це нерідке явище. Люди слідкують за вашим акаунтом, оцінюють його, і коли будуть переконані, що цільова аудиторія збігається, то самі напишуть вам. Якщо ви хочете, щоб така історія траплялася частіше, то згадайте про таку послугу у своєму акаунті. Або створіть окремий обліковий запис для набору на послугу реклами.

Тільки не переборщіть з кількістю рекламних постів. У гонитві за грошима можна забути про якість контенту. Великого числа власних підписників можна позбутися, якщо перевантажувати свій профіль рекламними постами. Тому ретельно продумуйте цей момент.

Сьогодні існує безліч майданчиків, які допомагають блогерам і рекламодавцям знайти один одного. За допомогою них можна знайти завдання про розміщення реклами у себе в акаунті і порахувати, скільки можна оримати прибутку.

Але, якщо говорити чесно, то вартість реклами власник облікового запису визначає сам: в залежності від того, як особисто він оцінює свої послуги. Але в цілому, ціна формується, виходячи з кількості підписників їх якості та від активності, що ця аудиторія проявляє.

Скільки можна заробити на рекламі у Інстаграм – питання риторичне… Сума вашого доходу буде залежати від багатьох факторів, тому обіцяти якісь певні суми не будемо. Однак зауважимо, що блогу з аудиторією в 30 тис. чоловік по силам заробити за місяць від 10 тис. грн.

Ціна на рекламні пости у Інстаграмі формується виходячи з кількості підписників їх якості та від активності

Ціна на рекламні пости у Інстаграмі формується виходячи з кількості підписників їх якості та від активності

Продаж своїх товарів або послуг у Інстаграмі

Instagram є надзвичайно ефективним торговим майданчиком. Тут знаходиться дуже зацікавлена, активна аудиторія. Просувати свій товар або послуги, заробляючи при цьому пристойні гроші, можуть навіть акаунти з невеликою кількістю підписників.

Що продають у Інстаграмі?

  • Товари: продукти харчування, одяг та взуття, квіти, вироби handmade, аксесуари, предмети декору та посуд, косметика тощо;
  • Послуги: дизайнери, копірайтери, веб-майстри, фотографи, художники, психологи, бізнес-тренери, юристи, програмісти, салони краси, спортивні комплекси, розважальні проекти.

На сьогоднішній день майже будь-який товар або послугу можна продати за допомогою Інстаграму. Найголовніше – правильно подати. Якщо ви володієте якимось хобі – можна продавати свої роботи. Якщо у вас є підприємницький навик – відкривайте інтернет-магазин. Якщо ви фахівець вузького профілю, наприклад, юрист або візажист, створіть акаунт, де будете ділитися своїм досвідом, давати корисні поради, відповідати на запитання підписників. Люди тягнуться до безкоштовної інформації, якщо вона корисна. Цим ви залучаєте нових підписників, викликаєте довіру до себе – і в разі реальної необхідності ваш користувач може звернутись за реальною допомогою саме до вас.

На сьогоднішній день майже будь-який товар або послугу можна продати за допомогою Інстаграму. Найголовніше – правильно подати.

На сьогоднішній день майже будь-який товар або послугу можна продати за допомогою Інстаграму. Найголовніше – правильно подати.

Для кожного виду акаунта, орієнтованого на продажу, висуваються різні вимоги. Наприклад, для інтернет-магазину важливий візуальний контент – чим якіснішими будуть фотографії, тим привабливішим буде сам товар. Для акаунта, орієнтованого на надання професійних консультаційних послуг (юридичних, медичних, психологічних) набагато важливіше корисні тексти. Але добре, коли в блозі поєднуються обидві складові.

Для того, щоб ваші послуги або товари користувалися попитом, потрібно зібрати в блозі свою цільову аудиторію. Перш ніж просувати акаунт, розробляти його оформлення і планувати пости, ви повинні чітко уявити портрет свого підписника: скільки йому років? В якому місті живе? Чим займається? Який рівень його доходу? Чим цікавиться? Коли ви будете мати точне уявлення про ваших підписників, то вам буде простіше: просувати акаунт, формувати пропозицію, визначити ціну, взаємодіяти зі своєю аудиторією. Це дуже важливі параметри для таргетингу — рекламного механізму, який дозволяє виділити з усієї наявної аудиторії тільки тих, хто підпадає під задані критерії (цільову аудиторію), і показати рекламу саме їй. В даний час таргетинг є одним з ефективних способів просування.

Як ще можна просувати свої товари і послуги?

  • Надавати їх блогерам на умовах бартеру: товар/послугу, вони – рекламу вашої продукції.
  • Влаштовувати розіграші, конкурси, акції, знижки в Інстаграмі.
  • Використовувати правильні хештеги, популярні геолокації.
  • Грамотно оформити шапку профілю з переліком ключових слів, за якими вас буде просто знайти. Наприклад, якщо ви продаєте домашні торти і знаходитеся у Львові, напишіть в назві блогу «Торти зі Львова» – приблизно так потенційні користувачі і будуть шукати подібні послуги.
  • Використовувати таргетинг – вбудовану функцію у бізнес-акаунтах Інстаграма або звертатися до професіоналів.

Це далеко не вичерпний список методів просування. Більш докладно з цією темою можна ознайомитися в інтернеті у відкритому доступі є безліч корисних матеріалів.

Лайфхаки для продажу в Інстаграмі:

  • Діліться зі своїми підписниками процесом створення вашого продукту. Але не перевантажуйте деталями – пости повинні бути розважальними.
  • Завжди відповідайте на коментарі.
  • Пишіть ціну на свій товар/послугу. Дуже часто в інтернет-магазинах можна побачити магічну фразу «пишіть в дірект» – це для тих, хто раптом захоче дізнатися ціну на продукцію. Відсутність ціни може відлякати потенційного клієнта. По-перше, не кожен захоче витрачати час на листування в діректі, щоб просто дізнатися вартість. По-друге, це наштовхує на думку, що ціни у даного продавця вищі, ніж у конкурентів. А по-третє, існує міф, що продавці коректують ціни, оцінюючи достаток людини, яка задає питання в діректі. Ваше завдання, як продавця, максимально спростити процес купівлі. Тому вказуйте ціну відразу.
  • Заохочуйте своїх підписників. Розміщуйте їх фото з відгуками.
Діліться зі своїми підписниками процесом створення вашого продукту. Але не перевантажуйте деталями – пости повинні бути розважальними

Діліться зі своїми підписниками процесом створення вашого продукту. Але не перевантажуйте деталями – пости повинні бути розважальними

Продаж власних фотографій у Інстаграм

Одна сім’я завжди брала у відпустку фотоапарат, робила в подорожі безліч фотографій на тему «сім’я на відпочинку», а потім продавали їх на стоках, таких як Shuttersrock. Кажуть, заробляли на цьому пристойно і відбивали хороший відсоток від вартості відпочинку. Ось вам реальна історія про те, як на фотографіях можна заробляти.

Сьогодні існує безліч сервісів, які зводять масового виробника контенту та покупця. Ви просто реєструєтесь через свій акаунт Інстаграма на сервісі, відмічаєте, які фотографії хочете продати – і отримуєте прибуток. Цей спосіб заробітку в Інстаграмі є одним з найпопулярніших.

Як це працює?

  • ви шукаєте клієнта через біржу, яких на просторах Інтернету достатньо, знайти самостійно не буде потребувати зусиль, або ж шукаєте клієнта самостійно.
  • домовляєтеся про ціну реклами.
  • робите якісне фото за запитом клієнта і віддаєте йому відзнятий матеріал.
  • отримуєте гроші.

Ось кілька корисних порад для тих, хто вирішив заробляти на продажу фотографій:

По-перше, робіть природні, а не постановочні фотографії. Бренди полюють за живими кадрами. По-друге, не використовуйте квадратний формат. Хоча спочатку Instagram вийшов з квадратних, за типом полароїдних, кадрів, але портретний формат 4:5 виглядає більш професійно.

Підрахувати заробіток на цій справі досить важко – все залежить від того, який яким сервісом продажу фотографій ви будете користуватись і скільки фотографій продасте. Проаналізувавши попит-пропозицію, можемо лише сказати, що ціна однієї якісної світлини коливається у середньому від 2 до 5 $.

Робіть природні, а не постановочні фотографії. Бренди полюють за живими кадрами

Робіть природні, а не постановочні фотографії. Бренди полюють за живими кадрами.

Просування Інстаграм – акаунтів (консультант з маркетингу)

Просування акаунтів – ще один супер-популярний спосіб заробляти в Інстаграмі пристойні гроші. Зараз багато компаній, що ведуть свої профілі в цій соціальній мережі, потребують фахівців з просування (ми вже писали, щоб ви ознайомились принаймі з основами просування SMM).

У чому полягає робота:

  • Оформлення профілю компанії;
  • Створення контенту та контент-плану, який буде збирати аудиторію і приводити клієнтів;
  • SEO оптимізація;
  • Партнерство з іншими блогерами;
  • Рекламне просування акаунта різними способами;
  • Налаштування таргетингової реклами;
  • Підвищення активності (лайки, коментарі, відповіді).

Нічого складного в цій роботі немає. При бажанні всі навички можна освоїтися за місяць-два. Прискорити процес навчання допоможуть спеціальні курси.

Як шукати клієнтів? Моніторте оголошення в Інстаграмі та вакансії на спеціалізованих сайтах. На сьогоднішній день пропозицій про роботу багато.

Зараз багато компаній, що ведуть свої профілі в цій соціальній мережі, потребують фахівців з просування

Зараз багато компаній, що ведуть свої профілі в цій соціальній мережі, потребують фахівців з просування

Адміністрування облікових записів Інстаграм

Ідея близька до попередньої, однак припускає роботу по створенню контенту. Якщо спеціаліст з просування працює з маркетинговими інструментами, то адміністратор облікового запису відповідає за весь обліковий запис.

Завдання адміністратора в Інстаграмі:

  • регулярне створення постів;
  • редагування фото/відео;
  • аналіз статистики;
  • спілкування з підписниками;
  • генерування нових ідей;
  • створення контент-плану;
  • пошук і співпраця з рекламодавцями.

Головне завдання адміністратора – підтримання якості контенту.

Знайти собі таку роботу можна на біржах фріланса. Також можна особисто написати свою пропозицію блогеру на пошту.

Друк фотографій з Інстаграму

Всі люди вже звикли зберігати свої фотографії на електронних носіях. Однак від романтики друкованих фото відмовитися складно. Тому сервіси для друку фотографій з Інстаграму почувають себе на ринку чудово: користуються попитом, отримують стабільний дохід.

Друк фотографій з Інстаграму – це, з одного боку інноваційна бізнес ідея, а з іншого – вона повертає нас до минулого, того часу, коли друк фото був актуальним і затребуваним. Роздрукувати фотографії з Інстаграма поштучно людина може в спеціальних автоматах. Такі апарати вже зустрічаються в багатьох великих торгових центрах.

Інший формат цього бізнесу – створення альбомів з фотографій, викладених у Інстаграмі. Користувач отримує готову фотокнигу в твердій обкладинці, з колажами фотографій, які обрані заздалегідь, в індивідуальному оформленні.

Заробіток на лайках в інстаграмі, виконання завдань

Цей метод навряд чи можна назвати заробітком – швидше, підробітком. Він не приносить великого прибутку, але зате забирає зовсім небагато часу і приносить дохід. З допомогою спеціальних сервісів можна заробити в Інстаграмі на 3-х простих діях: лайки, коментарі, підписки. За ці дії люди готові також платити гроші.

Як заробити в Інстаграмі на лайках?

  • Зареєструйтеся на спеціальному сервісі
  • Отримайте завдання, наприклад, поставити лайк на певні сторінки.
  • Виконайте завдання і отримайте винагороду.

Сума зароблених грошових коштів безпосередньо залежить від щедрості замовника, але як вже зазначалось, ця сума ну зовсім не велика. Таким методом максимально можна заробляти біля 50 грн у день (ми більше не змогли). Але варто також враховувати, що завдань викладають не дуже багато. Тому доцільно реєструватися відразу на декількох спеціалізованих ресурсах, щоб підвищити щоденний заробіток.

Заробіток на лайках чи завданнях у Інстаграмі, навряд чи можна назвати заробітком – швидше, підробітком, але все таки деякі гроші можна заробити

Заробіток на лайках чи завданнях у Інстаграмі, навряд чи можна назвати заробітком – швидше, підробітком, але все таки деякі гроші можна заробити

Підводимо підсумки

Instagram сьогодні – це не просто соціальна мережа для спілкування, а справжня торгова площадка, на якій можна розгорнути справжній бізнес. Насправді, ідей для заробітку в Інстаграмі набагато більше. Можна надавати послуги по обробці фотографій, займатися розбором профілів, випускати авторські пресети для обробки фотографій, надавати послуги дизайнера для оформлення акаунта, писати тексти на замовлення, тощо. Тому головне – знайти ту нішу, в якій вам буде просто і цікаво працювати. У такому випадку успіх буде гарантований.


Ще більше цікавих ідей для бізнесу:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *