Як відкрити рибний магазин? Прибуткова бізнес-ідея.

Як відкрити рибний магазинВідкриття рибного магазину – один з найкращих і вигідних видів бізнесу, якщо говорити про торгівельну сферу. Як відкрити магазин, який буде спеціалізуватися на продажі риби – цьому якраз і буде присвячена наша стаття.

Риба та й інші морепродукти є тими самими продуктами, попит на які не спадає ніколи. У будь-якому місті, в будь-якому регіоні рибу купувати будуть завжди. Адже риба один з тих самих продуктів, які наділені багатьма, такими потрібними щодня нашому організму мікроелементами. Та й багато людей просто люблять рибу за її смакові якості.

Щоб відкрити магазин риби, потрібно пройти деякі формальності з реєстрації бізнесу. Один з основних документів – це висновок санепідемстанції. Необхідні також інші дозвільні документи, але це вже залежить від того яким чином ви захочете працювати і від величини бізнесу.

При виборі місця для магазину риби, варто звернути особливу увагу на наявність конкурентів у даному районі. Відкривати спеціалізований магазин риби поряд з таким же, який працює вже давно – недоцільно, думаємо, не варто пояснювати чому. Якщо клієнти звикли купувати рибу в певному магазині, і їх влаштовує якість товару і обслуговування, навряд чи вони різко поміняють свої погляди, та почнуть ходити в новий, ще невідомий магазин.

Тому, перед тим, як відкривати магазин, потрібно проаналізувати кількість конкурентів. Якщо поряд знаходитимуться звичайні продуктові магазини, нехай навіть серед їхнього товару буде і риба, – не страшно. Вони становити великої конкуренції вам не будуть – адже ваш асортимент буде набагато більш широкий, та й цінова політика може різко відрізнятися.

Добре, якщо поряд з вашим магазином буде знаходитися невеликий продуктовий ринок. Люди, здійснюючи покупки на ринку, будуть заходити і до вас. Хтось просто по дорозі, а хтось за конкретним товаром.

Основна перевага спеціалізованого магазину риби перед звичайними продуктовими магазинами – це широкий вибір різних видів риби. Тому при формуванні асортименту намагайтеся запропонувати відвідувачам якомога більше різних сортів риби.

У рибному магазині повинна продаватися свіжа, свіжоморожена, копчена риба, а також рибні консерви і пресерви. Доповнити асортимент можна і іншими морепродуктами – ікрою, раками, креветками, тощо.

Здійснюючи первісну закупівлю, беріть кожного виду товару потроху. Коли підуть перші клієнти, ви зрозумієте, на який товар попит більше, і будете формувати подальші закупівлі відповідно до потреб клієнтів.

Коли асортимент визначений, потрібно зайнятися пошуком тих, хто зможе вас забезпечити товаром. Вибирати постачальників потрібно виходячи з відповідності якості їхнього товару і ціни, яку вони хочуть за цей товар. Завжди ретельно перевіряйте всі документи, що підтверджують якість і безпеку товару, що купується. Наша порада – закуповувати товар потрібно не у перекупників, а безпосередньо у виробників.

Основна якість, яким має володіти торгівельне обладнання для рибного магазину – це надійність. Для кожного виду риби використовується спеціальне обладнання: свіжоморожену рибу зберігають у камерах, свіжу охолоджену рибу поміщають на спеціальні нержавіючі столи і засипають льодом, консерви і пресерви викладають на стелажі, суху рибу в упаковці вивішують на полиці з гачками. Для всієї іншої риби використовують холодильні вітрини зі спеціальним режимом зберігання товару. Влаштовані вони повинні бути таким чином, щоб покупець зміг розглянути весь товар.

Складати бізнес план для відкриття рибного магазину необхідно з урахуванням особливостей вашого міста чи району, а також враховувати бюджет бізнесу і його бажані масштаби.

Наведемо вам декілька пунктів витрат, з якими ви зіткнетеся при відкритті свого рибного магазину:

  • Оренда чи купівля приміщення від 500 доларів і вище.
  • Обладнання від 5 тисяч доларів.
  • Закупівля товару від 1500 доларів на тиждень або 6 тисяч доларів на місяць.
  • Заробітна плата від 300 доларів одному працівнику.
  • Витрати на електроенергію та водопостачання від 200 доларів.

Ці пункти не повністю відображають всіх витрат, які вам доведеться робити у процесі відкриття рибного магазину, та й ціни можуть суттєво корегуватися у залежності від регіону чи, наприклад, виробника обладнання.


Ще більше цікавих ідей для бізнесу:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *