Як відкрити магазин для вагітних?

Як відкрити магазин для вагітних?Для кожної жінки вагітність – це дуже радісна і довгоочікувана подія. Багато жінок в цей період хочуть виглядати краще, а також починають думати про придбання необхідних речей як для себе, так і для свого майбутнього малюка. У цьому їм допомагають спеціальні товари, які призначені для вагітних жінок, і новонароджених діток. Тепер більш детально проаналізуємо, як же відкрити прибутковий магазин для вагітних з нуля.

Розрахунок ємності ринку

Перший етап – розрахунок ємності ринку, необхідно визначити приблизну кількість грошей, які витрачаються на товари для майбутніх мам.

Згідно статистичних даних, з усієї чисельності жіночого населення України, близько 2,5% – вагітні. Щорічно народжується близько 0,5 мільйона дітей. Таким чином, можна порахувати кількість потенційних клієнтів магазину у вашому місті. Необхідно обчислити 2,5% від загальної кількості жінок у вашому місті.

Під час вагітності, жінкам категорично забороняється носити деякий одяг, наприклад обтягуючі джинси або плаття, а носіння каблуків може негативно відбитися на здоров’ї майбутньої дитини. Однак будь-яка жінка хоче носити гарний одяг і не відставати від моди. Як наслідок – з’являється потреба оновити свій гардероб. В середньому, жінка в цей час витрачає близько 3 тис. гривень для того, щоб оновити гардероб під час вагітності.

Використовуючи наведені вище дані, ви зможете зробити розрахунок ринку ємності у вашому місті.

Асортимент магазину для вагітних

Ще кілька років тому гостро відчувався брак класичного одягу для вагітних, основною формою одягу був балахон. Сьогодні, на щастя, ситуація кардинально змінилася, багато в чому завдяки тому, що сформувався клас жінок, які відчувають потребу в одязі для вагітних, в якому можна гарно виглядати на діловій вечері, в ресторані, тощо. Багато торгових марок розробляють і шиють одяг, копіюючи моделі з колекцій кутюр’є і адаптуючи їх для вагітних.

У магазині для вагітних і майбутніх мам повинен бути широкий асортимент товарів, таких як:

  • Одяг;
  • Колготки;
  • Білизна;
  • Косметика;
  • Аксесуари.

При відкритті магазину, рекомендується ввести в асортимент крім товарів для майбутніх мам, ще різні товари для новонароджених. Ці товари будуть мати великий попит у покупців, а майбутні мами матимуть змогу придбати все необхідне в одному магазині, що вигідно і вам самим.

До розряду товарів для найменших можна віднести:

  • Дитячий одяг;
  • Іграшки;
  • Коляски;
  • Дитячі меблі
  • Різноманітні засоби по догляду (косметика як для для самих новонароджених, так для і майбутніх мам);
  • Манежі.

За ціною товари для вагітних можна розділити на:

  • товари за середньої цінової категорії – бюджетна продукція;
  • дорогі товари – преміум-сегмент.

Так само можна розділити і супутні товари.

Пам’ятайте, що товар, який ви будете продавати, повинен бути виключно високоякісним. Одяг повинен бути пошитий з натуральних тканин, бути зручним, не обтягуючим, не заважати рухові. Вартість одягу не повинна бути дуже високою, оскільки даний одяг призначений тільки для одного сезону. При всьому цьому, одяг повинен залишатися яскравим і відповідати сьогоднішній моді.

Для майбутніх мам потрібно запропонувати широкий асортимент товарів, особливо одягу.

Приміщення магазину для вагітних

Магазин для майбутніх мам можна відкрити як усередині торгового центру, так і в самостійному приміщенні.

Якщо приміщення для магазину буде знаходитися у торговому центрі, то площі у 30 квадратних метрів буде достатньо і магазин може бути розташований на будь-якому поверсі.

В окремому приміщенні знадобиться велика площа, що пов’язано з необхідністю наявності спеціальної кімнати для персоналу та необхідно що б це обов’язково був перший поверх. Магазини, які знаходяться вище першого поверху, будуть приносити незручності, тому що вагітні жінки можуть відчувати труднощі, піднімаючись по сходах пішки, в той час як в торгових центрах для цього є ескалатори.

Також, увагу необхідно приділити облаштуванню магазину. Краще всього придбати спеціальні стелажі і полиці. В інтер’єрі магазину повинно відчуватися щось радісне. Радять встановлювати в таких магазинах спеціальні манекени, які за формою відповідні формам вагітної жінки.

Магазин для майбутніх мам можна відкрити як усередині торгового центру, так і в самостійному приміщенні.

Магазин для майбутніх мам можна відкрити як усередині торгового центру, так і в самостійному приміщенні.

Персонал магазину для вагітних

Залучення до роботи грамотного персоналу – дуже важливий крок під час створення власного бізнесу. Як і в багатьох випадках, кількість необхідних для роботи кадрів буде залежати від площі та режиму роботи магазину.

При невеликій площі, може бути достатньо навіть одного продавця. Однак, якщо магазин для майбутніх мам досить таки великий – слід найняти кілька продавців-консультантів.

Тут є один важливий момент: під час вагітності, багато жінок можуть бути примхливими і навіть запальними, тому вам необхідний персонал, який буде вміти знаходити спільну мову з майбутніми мамами. Краще всього, якщо це будуть жінки, так як чоловікам не вистачить терпіння, що б залишатися на цій роботі.

Виходячи з цього, пам’ятайте, що персонал магазину – запорука його успіху, і тому вам слід подумати, що заробітна плата таких продавців-консультантів повинна бути більше ніж у звичайних продавщиць.

Реклама магазину

Магазин для жінок в положенні вимагає рекламування, бажано серед широких мас. З таким завданням найкраще впорається реклама в місцевому телебаченні, радіостанції, друкованих виданнях, рекламних плакатах. Звичайно, така реклама магазину повинна бути не надто дорогою, проте навіть якщо ваш магазин буде знаходитись на околиці міста, завдяки рекламі, у вас завжди будуть клієнти.

Також можна використовувати різні знижки, акції, накопичувальні картки для постійних клієнтів, тощо.

Витрати на відкриття магазину для майбутніх мам

Капітальні витрати, які знадобляться для того, щоб відкрити магазин для майбутніх мам, можна розрахувати, прикинувши що потрібно першочергово придбати. Сюди входять витрати на купівлю устаткування, закупівлю товару, створення вивіски з назвою магазину.

Щомісячні витрати обчислюються залежно від площі магазину та кількості працюючого персоналу. У цю суму входять адміністративні витрати, податки, реклама, заробітна плата для персоналу.

З урахуванням цього, якщо відкрити магазин для вагітних, він окупить себе приблизно за 1,5 року.


Ще більше цікавих ідей для бізнесу:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *