Як відкрити ательє з ремонту одягу і стабільно заробляти?

Як відкрити ательє з ремонту одягу і стабільно зароблятиЩоб відкрити ательє або майстерню з ремонту одягу і тим самим організувати свій бізнес, не потрібно багато розуму. Це під силу всім, але варто врахувати, що якусь досить велику кількість грошей такий вид підприємництва навряд чи принесе. Але при цьому і витрачати великі кошти не доведеться, тому він відмінно підходить людям без великого капіталу на стартовому етапі.

Тим не менше, майстерня по ремонту одягу зможе гарантувати стабільний і постійний дохід, оскільки клієнтів передбачається багато. В основному це люди, яким потрібно підшити штани і пришити блискавку до курточки,тощо. Тому, у статті ми поговоримо саме про те, як самостійно відкрити ательє з ремонту одягу.

Зазвичай у великих містах працюють мережеві ремонтні служби і більшість клієнтів звертаються саме до них. Однак навіть невелика майстерня з двома кравцями складе їм конкуренцію. Що стосується не дуже великих міст, то тут така майстерня буде дуже до речі зважаючи на відсутність великої конкуренції. Також варто відзначити одну велику перевагу дрібних майстерень перед великими ательє – більш низькі ціни.

Вибір приміщення

Майже будь-який серйозніший бізнес, у тому числі і бізнес з ремонту одягу, потребує приміщення. Непоганим рішенням буде взяти в оренду таке приміщення. Для невеликого ательє ця проблема вирішується легко – підвальне приміщення в будь-якому житловому будинку. Це можливо завдяки тому, що ніякі контролюючі органи до майстерень і ательє не висувають якихось особливих вимог, тому Ви легко зможете орендувати (або навіть купити) невелике приміщення площею 7-10 кв. метрів.

Інший варіант – універмаги і павільйони. Тут оренда також не дорога, прохідність людей велика, і все це тільки на руку. Хороша, але дорожча, ідея з орендою площі в торговому центрі, де знаходяться магазини одягу. Передбачається, що людина, яка тільки що купила джинси або піджак, відразу ж побіжить в ательє з метою трохи підшити предмет одягу. З другої сторони, інша справа, що люди не будуть носити сюди старий одяг з дому.

Визначитися з приміщенням допоможе аналіз ринку. Якщо в регіоні вже є ательє в торговому центрі, то доречно відкривати його біля приватних і багатоповерхових будинків. Так можна залучити клієнтів безпосередньо з цих будинків, які будуть носити вам старий одяг для ремонту.

Якщо ж такий варіант неактуальний через наявність конкурентів, то доречно орендувати площу в торгових центрах. Це дорожче, тому і ціни на послуги повинні бути вищими.

Підготовка приміщення

Якщо ви віддали перевагу підвалу, то тут підготовка приміщення займає 5 хвилин. Ну, може більше. Важливо підготувати зал очікування, пофарбувати стіни і провести додаткове освітлення, оскільки вікон тут немає, а світла потрібно багато.

У разі оренди місця у торговому центрі, ремонт буде складний і витратний. Своїми силами тут не впоратися, тому доведеться наймати робітників, закуповувати матеріал, тощо. Це справжній головний біль, який, до того-ж, обійдеться вам у немалу суму. Все ж, краще вибирати підвал!

Персонал для ательє

Найкраще, якщо ви самі вмієте ремонтувати одяг. У цьому випадку потрібен буде тільки один додатковий кравець, роботу якого ви зможете контролювати. Вам залишається приймати замовлення і вести фінансові справи.

Якщо і цього ви не хочете робити, то вам потрібно або наймати ще одну людину для роботи, або платити більше своєму кравцю. Але при цьому ви повинні йому довіряти. На самому старті, двох людей буде цілком достатньо, головне, щоб вони були професіоналами у своїй сфері.

Обладнання для бізнесу

Ремонт одягу припускає використання спеціального обладнання. Є 2 варіанти, і перший з них – купити нове. Це дорого. Також можна придбати і обладнання що вже було у вжитку. Воно цілком працююче, і його продають збанкрутілі ательє і майстерні з ремонту одягу.

Звичайно, купувати б/у обладнання не дуже хочеться, але якщо грошей мало, то іншого виходу просто немає.

Самий основний агрегат – це швейна машинка з різними налаштуваннями. Чим їх більше – тим краще. Кажуть, лідером за якістю є японський бренд Juki або Jaguar. Китайські швейні машинки гірші, але коштують майже у двічі дешевше.

Ну, чи варто говорити ще про те, що потрібно купувати фурнітуру і тканини? Мабуть, не варто. Це само собою зрозуміло.

Реклама ательє

Без реклами не буде клієнтів, без клієнтів – прибутку і грошей. Засобів для реклами бізнесу з ремонту одягу безліч і всі вони різноманітні. Можна використовувати стандартні засоби для таких напрямків бізнесу: реклама на білбордах, оголошення на стовпах, оголошення у під’їздах, тощо. А можна і нестандартні. Вони більш ефективні та цікаві. Наприклад реклама у мережі Інтернет, але не просто рекламні об’яви, а рекламний постинг на форумах міста, у соціальних мережах, тощо. Можна роздлати свої візитки по найближчих магазинах одягу, великих супермаркетах, підкидати у поштові скриньки. Досить дієвим методом буде «сарафанне» радіо.

Але, як би там не було, головна реклама вашого ательє з ремонту одягу – буде якісно і вчасно виконана робота і відгуки вдячних клієнтів.


Сподобалась ідея бізнесу? Розкажи друзям, підтримай проект:

Ще більше цікавих ідей для бізнесу:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *