Мармелад здавна користується у нас популярністю. Однак перенасичення ринку цим товаром не спостерігається, отже, спроба почати виробництво мармеладу обіцяє бути успішною.
Насамперед потрібно оформити реєстрацію бізнесу і заручитися необхідними документами, особливо з санепідемстанції.
Наступний крок – пошук відповідного приміщення, площею не менше 200 кв. м. Приміщення повинно бути сухим і теплим, з усіма комунікаціями – електрикою, водою, каналізацією.
Оснащення лінії.
Укомплектувати лінію з виготовлення мармеладу нескладно. Буде потрібно шафа сушильна, шафа охолоджуюча, струнна установка для нарізування, паровий генератор, варильні парові котли, темперуюча і відливочна машини.
При бажанні розширити асортимент продукції даної лінії, можна виготовляти ще й пастилу. Для цього до лінії додаються трубчастий апарат і машина для збивання, силіконові форми і лотки для сушіння.
Витрати.
Обладнання можна придбати по секціях, або всю автоматизовану лінію в комплексі. Для початку конвеєр можна орендувати або купувати устаткування, що було в експлуатації. Це значно зменшить початкові капіталовкладення. У цьому випадку сума старту не перевищить 10 тис. доларів США. За оренду приміщення щомісяця доведеться викладати близько 1,5 тис. доларів.
Персонал.
Лінію зможуть обслуговувати три-чотири людини, але при цілодобовій роботі конвеєра знадобиться працювати в дві зміни, відповідно робочих має бути сім-вісім осіб.
Зберігання готової продукції.
Зберіганню готової продукції потрібно приділяти особливу увагу. Некондиційним товаром вважаються деформовані вироби, з липкою або вологою поверхнею, або ті що мають слабкий смак і аромат від нестачі інгредієнтів. Від зайвої цукристості вироби покриваються сухою кіркою.
Реалізація.
На успіх реалізації продукції впливає якість і зовнішній вигляд упаковки і діапазон асортименту і гнучкість цін.
Ідеалом реалізації вважаються кондитерські відділи великих магазинів, але якщо немає такої можливості, потрібно співпрацювати зі звичайними продуктовими магазинами.
Яскрава і прозора упаковка більш приваблива для покупця.
Сезон реалізації мармеладу – літо. Взимку сплеск продажів відбувається по святах.
Рентабельність.
Усі витрати на початок виробництва – близько 30 тис. доларів.
Вихід готової продукції на місяць – 25-30 тон.
Рентабельність становить до 40%.
За умови виробництва 25 тон продукції в місяць, прибуток складе 27-32 тис. доларів.