Виготовлення мила ручної роботи, як варіант чистого домашнього бізнесу

Виготовлення мила Миловаріння в домашніх умовах – це не тільки мистецтво і задоволення, а й реальна можливість заробити «на хліб насущний», а заробіток на виробництві мила ручної роботи – сучасний, гарний, чистий і ароматний бізнес.

Ручне виробництво мила привабливе тим, що при невеликих інвестиціях, які окупаються протягом перших 4-5 місяців роботи, дає дуже непогані результати. Рентабельність цього бізнесу в домашніх умовах становить близько 40-50%, що зовсім непогано.

При цьому заробіток буде залежати тільки від майстра. У що це йому «виллється» і піде мова в статті.

Виготовляти мило в домашніх умовах можна кількома способами. Відрізняються вони матеріалом, який використовується при цьому, а також процесом виготовлення.

Мило можна варити з основи, тобто готового промислового мила. Для цього найчастіше купується мило дитяче, так як воно не містить, або містить незначну кількість добавок, ароматизаторів, барвників.

Можна варити мило і з прозорої або матової промислової мильної основи без кольору і запаху. Така основа купується в спеціалізованих магазинах, яких на просторах Інтернету зараз дуже багато.

Варка мила з «нуля» – процес трудомісткий, вимагає не тільки вправності і досвіду, але ще елементарних знань хімічних процесів. У такому випадку доведеться мати справу і з агресивними луговими розчинами, і з тваринними або рослинними жирами, які в процесі варіння омиляются і трансформуються в мило.

Етапи виготовлення мила своїми руками:

Розплавлення основи (або варіння з «нуля»). Основу подрібнюють, поміщають в спеціальний посуд і плавлять двома способами: на плиті або в мікрохвильовій печі (ємність підбирається відповідна).

Додавання в розплавлену масу есенцій (ароматичні масла, духи, ваніль, мед та інше).

Підфарбовування основи. Для цього може підійти все, що підкаже фантазія, але додавати варто поступово і не перестаратися.

Інші добавки. Це можуть бути рослинні масла, компоненти для скрабу – мак, цукор, подрібнені трави, мелену каву та інше.

Заливка у форми. Тут все просто: підійти в якості форми може і дитяча «пасочка», і пластикові коробочки і лотки від масла або сиру, форми для випікання, а можна придбати в спецмагазинах готові форми, але це буде вже трохи дорожче.

З процесом виготовлення мила розібралися, тепер варто подумати і про ціну домашнього бізнесу.

Витрати на виробництва мила діляться на постійні і одноразові.

Постійні витрати:

  • Базова сировина для приготування мила (це і є основні витрати всього бізнесу – близько 85%) Сюди входять: основа для приготування мила, ефірні масла, добавки та корисні інгредієнти.
  • Одноразові витрати (їх вартість буде поступово переноситися на кінцевий продукт):
  • Інструменти (ножиці, ніж, кисті, ложка, дріт, інше).
  • Настільні ваги.
  • Каструля.
  • Форми для заливки.
  • Інші витрати.

Доходи бізнесу на виробництві мила залежатимуть тільки від майстра: якої якості буде готове мило, дизайн і різноманітність його форм, реклама власного продукту, бажання і прагнення продавати, задіяні для реалізації ресурси.

Проте вже зараз можна сказати, що на багатьох інтернет – ярмарках народні умільці реалізують готове мило за ціною: 50-грамовий шматочок – від 20 грн. за штуку, 100-грамовий шматок – вже від 40 грн.. При цьому, більш вишукані та унікальні вироби дорожчі за ціною, їх продають від 50 грн. за одиницю.

Після приготування мила своїми руками постає питання про його продаж. Мило вважається товаром «імпульсним», а значить, дуже вдалим буде варіант, коли свої готові вироби можна реалізувати через магазини подарунків і сувенірів, салони краси.

Якщо є можливість або коли бізнес «встане на ноги», має сенс відкрити власний невеликий спеціалізований відділ мила ручної роботи в магазині з високою .

Також допоможе реалізувати результати власної творчості різні Інтернет ресурси, також своя аудиторія знайдеться і на Інтернет – аукціонах. Такі ресурси в день відвідують тисячі користувачів мережі.

Головне, не забувати про рекламу, описати свій товар таким чином, щоб повз нього не пройшов потенційний покупець. Всі пам’ятають простий постулат: реклама – двигун торгівлі. Так що, дійте!

Пропонуємо для перегляду один з відеоуроків з виготовлення мила в домашніх умовах, яких чимало в мережі Інтернет:


Ще більше цікавих ідей для бізнесу:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *