Всі служби таксі діляться на два типи – компанії зі своїм парком машин і компанії, що використовують наймані машини. Ось про другий тип компаній ми і поговоримо. По суті, таксі із чужими машинами – це інформаційна служба, яка служить лише посередником між пасажиром та водієм. Диспетчерська служба бере певний відсоток від виконаного замовлення, тобто бере плату за те, що надає таксисту роботу. В цей час водій сам обслуговує свій автомобіль, оплачує штрафи, заправляє або бензином, або газом, тощо. Виходить радіо-таксі – знайшов клієнта, передав водієві, отримав гроші. Однак таких радіо-таксі сьогодні в кожному місті вже досить багато. І для успішної роботи такої диспетчерської служби необхідно якесь нововведення, якийсь креатив.
Саме на цьому нюансі і побудуємо нашу ідею. Набираємо на роботу водіїв з дорогими, презентабельними автомобілями. Створюємо таксі VIP-класу. Відповідно, і ім’я компанії треба підібрати «правильне» – наприклад «Преміум», «Еліт», «Таксі VIP-класу – поїздка з розкішшю», «Королівське», «VIP-таксі», тощо.
На початку доведеться нелегко – труднощів достатньо. Одна з них – набрати водіїв з хорошими автомобілями VIP-класу. Це, дуже часто, автомобілі, придбані у кредит (до речі, це може служити критерієм при пошуку водіїв).
Робота в VIP-таксі завжди приваблювала водіїв – адже дохід від одного замовлення в 1,5-2 рази більший, ніж від звичайного, але багато водіїв з красивими, дорогими автомобілями можуть бути новачками у справі таксування – будьте готові і до цього.
Наступний етап – залучення клієнтів. Тут не обійтися без реклами і переманювання пасажирів інших служб таксі. Реклама – це листівки, флаєра, акції та накопичувальні картки. Також добре діє реклама на радіо.
Повірте, дуже багато людей готові заплатити за престиж. Адже існують дорогі ресторани і дорогі магазини. Людина, готова заплатити за філіжанку кави в 3 рази більше, тільки тому, що вона з дорогого ресторану в центрі міста, з радістю заплатить у 2 рази більше за таксі віп-класу, оскільки це престиж і показник його статків. Не втрачайте постійних клієнтів – створіть клубні карти, по яких особливі пасажири будуть обслуговуватися в першу чергу.
Важливе питання – реєстрація та дозволи на радіо-точку. Дозвіл – справа не хитра. Видається в кожному місті в певному порядку. Реєстрація – достатньо зареєструватись як фізична особа-підприємець на єдиному податку, вид діяльності – інформаційні послуги (Ви ж тільки надаєте інформацію про замовлення водієві).
Що стосується офісу – не шукайте дорогого приміщення в центрі міста чи у крутому бізнес-центрі. Ваш офіс відвідуватимуть тільки водії. Робота у віп-таксі для самих диспетчерів повинна бути, в першу чергу, затишною і зручною. Тому Вам підійде навіть наймана квартира, тільки якщо сусіди не будуть скаржитися. В іншому випадку – офіс у недорогому бізнес-центрі.
Обладнання, яке буде потрібно для роботи вашої служби – телефони і радіостанції. Радіостанції продаються в 90% магазинах з радіообладнанням. При чому, продавці самі Вам підкажуть, що краще придбати ще й прийдуть встановлювати. Що стосується дозволу – про це писалося вище.
В результаті ми маємо витрати на оренду офісу, обладнання, зарплату диспетчерам і разову оплату всіх дозволів. Все інше можемо записувати в дохідну частину. Так, не все так легко і просто, але, якщо гроші дістаються легко, вони також легко і йдуть. Так що удачі і попутного вітру!