Фахівці рекомендують міняти подушки раз в три роки. Щоб не купувати нову подушку, її можна почистити, що обійдеться набагато дешевше. Бізнес на реставрації подушок з’явився порівняно недавно, але вже став популярним серед жителів як великих так і малих міст. Клієнтами, що користуються такою послугою, є люди різних статків. Організувати бізнес на реставрації пухо-пір’яних виробів можна досить просто завдяки простоті технології, а швидка окупність дозволить швидко та стабільно отримувати пристойний прибуток. У цій статті ми розглянемо основні нюанси організації бізнесу з реставрації подушок.
Технологія реставрації подушок
Процес реставрації проходить в декілька етапів. Спочатку пір’я та пух, якими наповнені подушки, обробляється в кварцовій камері, де під бактерицидною ультрафіолетовою лампою проходить дезінфекцію. Далі відбувається процес розпушення під потоком сухого повітря та фільтрації, внаслідок чого видаляється пил.
За побажанням клієнта пух може піддаватися додатковій бактерицидній обробці. Це необхідно для того, щоб знищити патогенну мікрофлору, яка з роками накопичується в пуховій начинці. Такий метод особливо хороший, коли потрібно забезпечити «оздоровлення» подушки, наприклад, коли на ній хтось перехворів.
Після цього очищені пір’я та пух, за вирахуванням відбракованого осаду, в якому трапляються часом несподівані знахідки, засипається в новий напірник з тканини «тік», яка не пропускає пух та пір’я, та зашивається.
Ціна напірника залежить від країни – виробника тканини. Пір’яний тік німецького виробництва буде коштувати трішки дорожче, аніж такий самий матеріал вітчизняного виробництва. Собівартість напірника розміром 70 на 70 см (найбільш ходовий розмір для подушок) виходить орієнтовно 25 грн.
Підприємці-початківці, намагаючись заощадити купують найдешевші напірники і роблять серйозну помилку. Неякісний матеріал швидко починає пропускати перо, що викликає законне невдоволення клієнтів, які не приховують свою думку про ваші послуги від оточення. А сарафанне радіо в цьому бізнесі (як втім і в будь-якому іншому) грає вирішальну роль.
Процедура чищення триває близько 5-20 хвилин. У більшості пунктів реставрацію проводять в присутності власника для того, щоб клієнт міг переконатися, що пух та пір’я не замінили на що-небудь неякісне. Зайнятим клієнтам пропонується реставрація з доставкою.
Як почати бізнес на реставрації подушок
Найпростіший і швидкий варіант – відкриття невеликої точки, де буде надаватись послуга реставрації подушок. Але, щоб швидше окупити вкладення, на протязі трьох-чотирьох місяців, потрібно починати хоча б з двох точок.
Орендувати місце краще в спальному районі, бажано щоб воно було прохідним, наприклад, в торговому центрі або недалеко від ринку. Площа ремонтної точки може бути невеликою, досить близько 7 кв. м.
Устаткування для реставрації подушок з наступною заміною напірника на Україні виробляють лише в Харкові. Також можна придбати обладнання для реставрації подушок імпортного виробництво. Таке, навіть не нове, обладнання прослужить вам багато років.
Крім самого устаткування для чищення подушок, потрібно придбати електричну швейну машинку, щоб зашивати новий напірник, наповнений очищеним пухом, і звичайний пилосос для чищення самого обладнання. У середньому весь комплект обладнання для однієї точки обійдеться в суму близько 1,5 тис. доларів.
Вся підготовка для запуску бізнесу займе не більше трьох днів. Обслуговувати таку точку цілком може одна людина, головне, щоб у неї не було алергії на пух чи пір’я.
Найчастіше після відкриття декількох точок підприємці запускають власне виробництво напірників. Це істотно знижує собівартість послуги.
Реклама бізнесу
Реклама в цьому бізнесі важлива складова успіху, вважають підприємці. Адже часто люди просто не знають про таку послугу.
Рекламна кампанія залежить від особливостей міста і навіть району. Але джерела реклами в принципі всюди однакові – розклеювання на дошках оголошень в новобудовах, реклама у інтернеті, в соціальних мережах, у місцевих групах, форумах, тощо.
Хорошим рекламним ходом вважається співпраця з магазинами подушок, де клієнта відразу проінформують при покупці, де і як можна буде почистити подушку.
Але, як вже зазначалось, найбільш дієвим буде так зване «сарафанне радіо», тому ви зобов’язані в першу чергу подбати про якість надання послуг, та рівень обслуговування клієнтів.
Рентабельність та прибуток
З огляду на витрати на пошиття напірника, електроенергію, оренду, тощо, рентабельність цього бізнесу, за словами підприємців може становити 45-55%. Щоденна мінімальна каса – десь близько 1000-2500 грн. Це приблизно 20-50 клієнтів на день. У робочий час менше клієнтів, а у вихідні утворюються черги. У цьому бізнесі спостерігається сезонність – кінець же осені і початок зими-низький сезон.
Після того, як підприємство вже міцно стоїть на ногах, можна шукати додаткових клієнтів – оптових замовників: пансіонати, бази відпочинку, готелі, тощо. Це дасть змогу істотно підвищити рівень прибутку.
Як бачите, нічого складного в цьому бізнесі немає. Більш того в умовах кризи попит на подібні послуги тільки зростатиме, адже вибираючи між необхідністю придбати нову подушку за 250 гривень або відреставрувати стару за 50 народ, мало хто буде сумніватися.
Так що якщо є бажання, можливості і вільні кілька тисяч доларів сміливо починайте цей цілком прогнозований та зрозумілий бізнес.