Традиційні види та методи подачі реклами в сучасних умовах вже малоефективні. Вони набридли і рекламодавцеві, і споживачеві. Мешканці міст навчилися ігнорувати рекламу в друкованих виданнях, на телебаченні, і навіть величезні банери. Тому тільки вливання нових ідей, так званого «хоум-формату», може серйозно вплинути на весь рекламний бізнес.
Рекламні дошки – це відносно новий вид рекламного бізнесу надає рекламодавцям новий інструмент для їхнього бізнесу. Рекламні дошки прості у виготовленні і є кілька видів рекламних дошок. Їх можна розміщувати як всередині під’їзду, так і зовні. Наприклад, можна розмістити їх на дверях під’їзду – над кодовим замком.
Рекламна дошка може представляти із себе залізну рамку і оргскло формату А1, на яку можна вішати рекламні оголошення. Верхня планка всієї конструкції (через яку вставляється плакат) закручена на нестандартний болт, тобто ніхто інший окрім вас не вставить туди свій плакат.
Є дошки, на які наклеюють рекламу. Наклейку друкують на спеціальному принтері. Наклейка дуже міцна і клеїться легко. Так що навіть якщо хулігани і захочуть зірвати рекламу з дошки, то зробити це їм буде дуже нелегко.
Як отримати дозвіл на встановлення рекламних дошок в під’їздах?
Все залежить від самих під’їздів і будинків. У будь-яких випадках треба домовлятися з ЖКГ, з мешканцями або управлінською організацією будинку. Будете віддавати орендну плату або віддасте частину рекламного місця у взаємну оренду.
Якщо ви звернетеся в керуючу компанію, то вони можуть відправити вас збирати підписи з мешканців. Такі питання вирішуються на загальних зборах власників. Шукайте у будинках головних, домовляйтеся про проведення зборів і думайте, чим зацікавити мешканців.
Як шукати рекламодавців?
Ви, напевно, помічали, що в під’їздах постійно вішають оголошення від агентства нерухомості “купимо квартиру у вашому домі” і їх постійно зривають. Потрібно просто домовитися з ними, згадавши, що на ваших дошках їх оголошення залишаться цілими і неушкодженими.
За інформацією людей на форумах, які займаються таким бізнесом, при наявності 1000 дошок можна стабільно отримувати прибуток від 10 до 30 тисяч гривень на місяць. Це з урахуванням оренди офісу, штату з 1-2 постійних співробітників і декількох монітористів (людей періодично перевіряючих збереження рекламних оголошень).