Всім відомо, що просуванню вашого товару сприяє реклама. Тому ні у кого не викликає сумнівів, що реклама може приносити дуже великий прибуток.
Суть бізнес ідеї – розміщувати рекламні листівки в міському маршрутному транспорті на підголівниках пасажирських сидінь.
Звичайно ж, слід зауважити, що дана пропозиція працює тільки в тих містах, де існує розвинута мережа міського маршрутного транспорту. Ідея полягає в тому, щоб одягати спеціальний рекламний чохол на спинку сидіння. У цьому чохлі є спеціально призначене місце у вигляді прозорого віконця, де Ви можете розміщувати рекламу. Залежно від Ваших побажань розмір віконця може бути розміру від А4 до А6.
Тепер, як це можна здійснити.
Першим ділом ви знаходите того, хто буде виготовлювати подібні чохли. Ви без зусиль знайдете велику кількість таких виробників в Інтернеті. Якщо у вас є можливість і ви хочете заощадити, то ви можете замовити подібні чохли на місцевій швейній фабриці. Ціна такого чохла буде варіюватися від 20 до 50 гривень.
Наступним кроком ви домовляєтеся з господарями маршрутного транспорту про розміщення цих рекламних чохлів. Якщо ви зможете переконати власників, що ваші чохли будуть охайними, а ви будете стежити і підтримувати їх в чистоті, то у вас є великий шанс розраховувати на хороше ставлення з боку власників. Вартість розміщення – за домовленістю. Комусь сподобається ідея охайної маршрутки, і він погодиться розмістити такі чохли безкоштовно, а хтось зажадає орендну плату.
Після всього перерахованого приступайте до третього кроку – пошуку фірм-рекламодавців. Ціни можна призначати залежно від розміру реклами, що публікується. Наприклад, за формат А6 можна призначити ціну – 300 грн. на місяць. За формат А5 – 500 грн. Навіть якщо Ви віддаєте орендну плату власникові маршрутного таксі, то ваш прибуток з однієї маршрутки складе приблизно 500 грн. Отже, ви самі з легкістю можете підрахувати розмір вашого прибутку, якщо вам вдасться домовитися з власниками 30, 40 і більше маршруток. Повірте, він буде досить-таки відчутним. Все залежить від вашого напору і бажання.
Чим же ви можете зацікавити рекламодавців? По-перше, це дешевше, ніж на такий час розміщувати банер в місті. По-друге, кількість переглядів такої реклами буде дуже високим. Можна навіть спробувати навести рекламодавцям таку статистику по кількості пасажирів, які щодня користуються даним видом громадського транспорту.
У багатьох містах України ця ідея вже реалізована, але в багатьох містах, про такі чохли ще ніхто й не чув. Поспішайте можливо саме ви займете цілу нішу в своєму місті!