Приватний екскурсовод – ідея туристичного бізнесу

Приватний екскурсовод – ідея туристичного бізнесу Зараз багатьом людям цікава історія міст, як своїх власних, так і чужих. Приїжджаючи в чуже місто, завжди цікаво дізнатися, що цікавого в ньому відбувалося в минулому, і чим він прославлений. Якщо ви проживаєте в місті, про яке є що розповісти – унікальні історичні події, цікава культура і природа, насичене світське життя – ви можете почати працювати приватним гідом – екскурсоводом.

Дана бізнес ідея полягає в проведенні приватних екскурсій по історичних місцях туристичних міст і підходить вона як для тих, хто має історичну або культурологічну освіту, так  і просто для знавців і любителів історії. Гідові потрібно володіти такими якостями, як комунікабельність, вміння красиво говорити і цікаво розповідати, добре знати місцевість, володіти історичними знаннями, і бажано знати іноземні мови на розмовному рівні (найкраще – англійська, на випадок, якщо серед ваших клієнтів виявляться іноземці).

Для кого найкраще підходить цей вид бізнесу –  для підприємливих мешканців туристичних міст – особливо для істориків за покликанням або освітою. Початковий капітал, це всього-на-всього  вільний час та бажання заробляти.

Такий вид діяльності є бізнесом без вкладень. Якщо ви сподобалися людям, яким розповідали про місто, вас будуть рекомендувати своїм друзям і знайомим.

Величина доходу при роботі екскурсоводом може варіюватися від середнього до досить високого. Вашими клієнтами можуть стати всі, хто вперше приїхав у ваше місто, кому цікава історія міста, або ті, хто просто має вільний час і не проти провести його з користю.

Клієнтами можуть бути як іноземні туристи, які приїхали у ваше місто в рамках своєї подорожі (ось тут вам і знадобиться англійська мова), так і ваші співвітчизники. Потенційні клієнти стануть реальними, при розумній ціні на ваші послуги і вашій хорошій репутації.

Так як стати приватним екскурсоводом?

Почнемо з того, що гідові потрібно добре підучити історичні максимально достовірні факти про визначні пам’ятки міста, інформацію про історичних особистостей, які мали відношення до вашого міста, позайматися на курсах ораторського мистецтва і навчитися налагоджувати контакт з незнайомими людьми.

Якщо ви робите основну ставку на іноземних клієнтів, то без розмовних іноземних мов вам не обійтися. Найпоширеніші – англійська, німецька, французька, іспанська.

Також буде не зайвим пройти курс туристичного менеджменту, попрацювати на одну-дві туристичні фірми, щоб оволодіти навичками і отримати досвід у даній сфері діяльності.

У деяких місцях, щоб працювати гідом, потрібно отримати відповідну ліцензію.

Потрудіться над складанням програми екскурсій. Розділяйте різні групи клієнтів: для іноземців – екскурсії на їх мові, для батьків з дітьми – легка прогулянкова програма, для дорослих без дітей – більше насичена з поглибленням в історичні факти.

Вивчіть інформацію про кращі ресторани, кафе, торгові центри, аптеки – рекомендуйте їх своїм клієнтам, це підвищить вашу значимість в їхніх очах.

Для реклами своєї діяльності створіть сайт в Інтернеті з усією необхідною інформацією на декількох мовах. Залишайте свої контакти на туристичних форумах. Домовтеся про співпрацю з туристичними компаніями вашого міста. Роздавайте свої буклети, в яких будуть розписані всі види екскурсійних програм, та візитки в аеропортах, на вокзалах, в готелях, великих торгових центрах, тощо.

Через деякий час ви зможете орендувати або придбати офіс, зареєструвати туристичне бюро, та найняти екскурсоводів, які будуть працювати вже саме на вас.


Ще більше цікавих ідей для бізнесу:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *