Проекційна реклама являє собою якусь світлову проекцію будь-яких зображень, що носять рекламний характер. Варто відзначити, що завжди проекційна реклама відображається на досить великій площі поверхні. Як правило, це стіни житлових будинків або будь-яких виробничих будівель. Для проведення показу немає ніякої необхідності в якійсь спеціальній попередній підготовці поверхні або установці дорогого устаткування.
Для створення проекційного рекламного зображення дійсно хорошої якості краще застосовувати спеціальну плівку, що володіє термостійкими властивостями і хорошу потужну установку. Плівку замінювати потрібно буде приблизно один раз на рік. Так, на плівку за допомогою звичайнісінького плоттера наноситься необхідне зображення, яке і буде проектуватися згодом на обрану поверхню.
Світловий потік, який використовується для проекції, є настільки потужним і яскравим, що навіть в день рекламу буде чудово видно. Безперечною вигодою вважається те, що є можливість послідовної проекції різних зображень на одну поверхню. Такі зображення розташовуються на плівці у вигляді слайдів.
Вже доведено, що за своїми характеристиками проекційна реклама значно перевершила банерну, на якій протягом усього місяця свою рекламу може показувати тільки один рекламодавець. Прибуток власника даного бізнесу значно зростає при збереженні орендної плати.
Для обслуговування такого рекламного проектора буде потрібна тільки одна людина. Але вона обов’язково повинна володіти певними специфічними навичками. Також знадобиться ряд витратних матеріалів, які протягом максимально довгого часу допоможуть підтримати проектор у хорошому робочому стані.
Компанії – виробники спеціальних рекламних проекторів дають гарантію, що абсолютно за будь-яких погодних умовах вони будуть справно функціонувати. Тобто, апаратурі не страшні ні морози, ні проливні дощі. Звичайна ксенонова лампа в середньому зможе пропрацювати від одного до трьох років. Сам рекламний проектор обійдеться підприємцю приблизно в 20000 доларів. Так, таку вартість ніяк не можна назвати низькою, але, навіть не дивлячись на це, ні в якому разі не варто намагатися тут заощадити. Адже середній термін окупності даної апаратури не перевищує трьох місяців, після закінчення яких бізнес вже почне приносити свою постійний і дуже непоганий за нинішніми мірками прибуток.
В Україні проекційна реклама поки ще є принципово новою можливістю отримання доходу, який грунтується на унікальній ідеї, тому рівень конкуренції в цьому бізнесі ще зовсім малий.
Два основних напрямки роботи:
1. Стаціонарна установка рекламного проектора в якійсь точці міста;
2. Установка апаратури в автомобілі.
Другий спосіб дасть можливість недорогого, а головне, швидкого переміщення по місту.
Якщо підприємець забажає скористатися другою ідеєю для реалізації свого бізнесу, то крім самого проектора в автомобілі потрібно придбати ще і генератор трифазного струму. У цьому випадку дана конструкція ніяк не залежатиме від стаціонарної електромережі, що зробить проектор повністю мобільним.
На стаціонарну установку рекламного проектора піде приблизно два тижні. Крім усього іншого, апаратура повинна бути добре захищена від попадання на неї опадів, щоб функціональність її не була порушена. Для захисту використовується конструкція, що нагадує зовні звичайний козирок з заліза або пластику.
Але для подібного бізнесу одного проектора, звичайно ж, мало. Крім так званого базового обладнання належить ще придбати деякі запчастини та витратні матеріали. Наприклад, кулери, блок розпалу, відбивач і ксенонову лампа.
Потрібно підготувати себе до того, що і для отримання дозвільної документації на рекламу такого типу від безпосередніх власників будівель, на яку її планується проектувати і від всіляких чиновників доведеться витратити чимало часу, сил і, можливо, матеріальних засобів. Навіть не дивлячись на той факт, що стосовно проекційної реклами немає як такої чинної законодавчої бази, при оформленні необхідної документації цілком можуть виникнути деякі труднощі, які, втім, можна вирішити абсолютно безболісно.
Абсолютно все обладнання, яке буде потрібно для створення проекційної реклами найкращої якості, цілком можна придбати за договорами лізингу або фінансової оренди.
Загалом, проекційна реклама має дуже привабливий і естетичний вигляд. Саме тому вона настільки затребувана у величезних мегаполісах і сучасних містах. На даний момент ринкова ніша даної галузі ще вільна. Це означає, що абсолютно у всіх підприємців є прекрасна можливість заробити на цьому дуже хороші гроші.
Для того, щоб краще уявити як буде виглядати такий бізнес – пропонуємо переглянути відеоролик з проекційною рекламою в одному з міст Росії: