Посередництво у сфері ремонтних послуг

Посередництво у сфері ремонтних послугСьогодні хочеться розглянути з Вами одну дуже цікаву бізнес-ідею, яка плаває на поверхні, але про яку багато хто навіть не здогадуються. Ця бізнес-ідея називається посередництво у сфері ремонтних послуг.

Чи знаєте Ви, що в добрій половині випадків, коли Ви телефонуєте по газетних (або будь-яких інших) оголошеннях в пошуках того, хто прикрутить Вам поличку або поміняє сифон в раковині, Ви телефонуєте посередникам? Дивно, але це саме так – виявляється, посередництво у сфері ремонту – досить поширений і дуже прибутковий бізнес, який на своєму початковому рівні не вимагає практично ніяких витрат! Якщо, звичайно, у Вас вже є комп’ютер і телефон.

Так ось, сантехнік чи електрик, які приїжджають до Вас, дуже хороші комісійні віддають саме посередникам, які завантажують їх роботою. Вони складають 20, 30, а іноді навіть і 50 відсотків від усієї суми, яку майстер отримує за роботу. Не дивуйтеся і не сумнівайтеся – це достовірна інформація. Чому б і Вам не спробувати себе в цьому бізнесі.

Суть бізнес ідеї:

Ця схема проста і навіть примітивна, як все геніальне. Все, що треба зробити – це знайти знайомого (або кількох) сантехніка (електрика, плиточника, тощо), які погодяться виконувати Ваші замовлення на взаємовигідних умовах, після чого дати рекламу в газету оголошень і на популярних дошках в Інтернеті. Якщо ж таких знайомих у Вас немає, то тоді треба дати інше оголошення – про те, що є вакансії за даними спеціальностями, і домовитися з фахівцями, що будуть телефонувати до Вас. Все, після цього залишається тільки чекати дзвінків і по мірі надходження прибутку намагатися (особливо на початковому етапі) розвиватися далі.

Під розвитком розуміється в першу чергу такі важливі кроки, як реєстрація ФОП (хоча, звичайно, краще зробити це на самому початку), придбання окремого телефонного номеру (бажано з гарним номером), створення та просування по необхідним ключовим словами власного сайту і так далі. Не варто «проїдати» весь перший прибуток – тоді прибуток під номером два здивує Вас ще більше, що вже говорити про треті і четверті доходи.

Крім того, Вам треба дуже педантично ставитися до таких вирішальних питань, як чесність і тверезість працівників, їх професіоналізм, охайний зовнішній вигляд, тощо. Також і самі намагайтеся в розмові навіть з самими нервозними клієнтами зберігати максимум прихильності та максимально слідувати міркуванням, що клієнт завжди правий.  Інакше в підсумку, навіть якщо агресивний клієнт на ділі зовсім не правий, він може серйозно зіпсувати Вам репутацію, написавши скрізь, де тільки можна, по десять негативних відгуків про роботу Вашого підприємства від імені різних людей. І пояснити всьому Інтернету, що це наклеп, Ви вже не зможете, навіть якщо будете судитися з наклепником і виграєте справу. Написані рецензії навряд чи будуть видалені.

Погодьтеся, адже ніщо не заважає починати Вам будувати цей бізнес ось прямо зараз, відразу після прочитання цієї статті. Адже якщо Ви її читаєте – значить, Інтернет у Вас точно є, можна починати готуватися до написання оголошень!


Ще більше цікавих ідей для бізнесу:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *