Полірування кузова автомобіля – послуга, що приносить прибуток

Полірування кузова автомобіля – послуга, що приносить прибутокЗаробляти на власниках автомобілів сьогодні можна багатьма способами. У будь-якому місті, навіть дуже маленькому, працює не один автосервіс і шиномонтаж, а багато підприємців займаються простим продажем автомобільних аксесуарів, автохімії і, звичайно, автозапчастин. Автомобільні мийки є одними з найвигідніших напрямів малого бізнесу, а хороший професійний центр автотюнінгу ніколи не відчуває нестачі в клієнтах. Але навіть цей перелік послуг не можна назвати повним. Доповнити його можна, ще багатьма напрямками, наприклад, наданням послуг полірування кузова та фар автомобіля, при чому, цілком реально зробити це окремим видом бізнесу. Як це зробити і чи реально заробити на поліруванні автомобіля, дізнаєтесь у цій статті.

Перспективи полірування автомобіля як окремого бізнесу

Зрозуміло, що послуга з полірування автомобіля може пропонуватися звичайними станціями технічного обслуговування, але як окремий вид бізнесу також цілком може існувати.

Для того, щоб займатися такою діяльністю, не потрібно спеціальне оснащення, закупівля високовартісного обладнання та якісь спеціальні навички співробітників. Саме тому полірувати автомобілі можна, відкривши невеликий гараж, який зовсім не обов’язково повинен займатись ще чимось іншим.

Звичайно, можна очікувати появи конкурентів або ж таку послугу вже пропонують повноцінні автосервіси. Але основна перевага підприємця в такому виді бізнесу полягає саме в тому, що щомісячне утримання такого гаража значно нижче витрат станції технічного обслуговування, яка займається багатьма видами послуг. Тому, боротися з конкуренцією стане трохи простіше, адже через зниження витрат є можливість знизити вартість своїх робіт.

При правильній організації бізнесу можна розраховувати на те, що завжди буде конкурентна перевага перед новими компаніями, які також пропонують полірування, але тільки виходять на ринок. У зв’язку з цим найбільшою проблемою даного напрямку стане суперництво з автосервісами, у яких така послуга вже надається, і наявна напрацьована клієнтська база.

Так виглядає кузов автомобіля до і після полірування

Так виглядає кузов автомобіля до і після полірування

Основні організаційні моменти

Для початку варто провести реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності. Найбільш оптимальним варіантом буде зареєструватись як фізична особа – підприємець, та обрати спрощену систему оподаткування.

Далі можна почати шукати приміщення для майбутнього ведення бізнесу.

Як вже було зазначено, можна займатися подібними послугами і в простому гаражному боксі, який зовсім не повинен бути оснащений авторемонтним обладнанням. Підійде гаражний бокс площею біля 20 кв.м., і якщо не планується робота з великими автомобілями, та розрахунок йде тільки на легкові машини, цього буде цілком достатньо.

На перших порах буде достатньо всього лише одного боксу, та й надалі з огляду на те, що процес полірування нетривалий, можна обходитися тільки одним гаражем, лише при високій затребуваності даної послуги можуть знадобитися декілька боксів.

Місцезнаходження вибирається виходячи з розташування конкурентів, якщо поруч уже працює автомайстерня з такою послугою, або тим більше, станція полірування авто, то починати організацію бізнесу поруч, звичайно ж, невигідно. При цьому необов’язково шукати бокси в центральних районах міста, достатній попит може бути і в спальних районах, і навіть у промислових кварталах.

Але все-таки пошуку приміщення варто приділити пильну увагу, адже потрібна хороша прохідність та зручність під’їзду. Особливо в перший час основну частину відвідувачів будуть складати просто проїжджають повз автомобілісти або клієнти, що помітили вивіску.

Цілком може бути вигідно розташовуватися неподалік від уже працюючої автомайстерні або автомийки, в якій подібна послуга не надається, тому що таке місце відоме автомобілістам, і багато з них зацікавляться поліруванням. Однак у цьому випадку існує ризик того, що інша організація зацікавиться послугою полірування автомобілів і почне пропонувати її своїм клієнтам. Враховуючи, що у неї вже буде наявна напрацьована клієнтська база, ця організація зможе переманити всіх клієнтів до себе, і сервіс, в якому крім полірування нічого немає, скоро перестане користуватися популярністю. Навіть якщо пропонувати дуже якісну послугу, деяка частина автомобілістів все одно піде до конкурента.

Економічно вигідно знайти нічим не обладнаний бокс, облаштувати в ньому невелику кімнату відпочинку і технічну зону і, можливо, просто повісити плакати або які-небудь інформаційні постери. У разі успіху можна знайти якусь організацію, яка заплатить за розміщення своєї реклами в боксі. Голі сірі стіни будуть навіювати нудьгу на працівників та відвідувачів.

Коли вирішено питання з приміщенням, можна приступати до пошуків персоналу.

Навчитися поліруванню автомобілів нескладно, цим навиком може опанувати людина, яка навіть нічого не розуміє в технічному обслуговуванні автомобілів. Тому в перший час робота в сервісі буде проводитися самим підприємцем, але якщо він не хоче брати участь у даному процесі, досить знайти тямущих людей, яких можна швидко навчити поліровці та які будуть готові працювати за заробітну плату меншу, ніж у автослюсарів чи ремонтників.

При належному вмінні, відполірувати один автомобіль може один співробітник, але у випадку об’ємного замовлення, наприклад при поліровці всього кузова автомобіля або салону, потрібно залучення двох-трьох чоловік, і робиться це в першу чергу для скорочення часу виконання замовлення.

З іншого боку, занадто великий штат співробітників може позбавити підприємця частини прибутку. Але хіба тільки, якщо не вдалося домовитися з працівниками про оплату відсотків з виконаного замовлення, не сплачуючи, таким чином, фіксованого окладу. Але, насправді, це може стати суттєвою проблемою, тому що ніхто не погодиться просиджувати цілий робочий день в боксі з перспективою нічого не отримати, а на початках роботи підприємець не може гарантувати своїм працівникам достатньо велику кількість замовлень.

Але це тільки додатковий фактор, який стимулює проведення активної рекламної кампанії. Якщо співробітники будуть отримувати відсоток, забирати вони будуть значну частину грошей з оплати за полірування. Фіксований оклад дозволь істотну частину виручки залишати собі, але тоді є ризик того, що підприємець буде просто віддавати гроші, не отримуючи нічого, але таке можливо у випадку, якщо немає замовлень.

Навчитися поліруванню автомобілів нескладно, цим навиком може опанувати людина, яка навіть нічого не розуміє в технічному обслуговуванні автомобілів.

Навчитися поліруванню автомобілів нескладно, цим навиком може опанувати людина, яка навіть нічого не розуміє в технічному обслуговуванні автомобілів.

Визначившись з персоналом, потрібно придбати обладнання для полірування авто.

Для полірування автомобіля потрібен недорогий набір спеціалізованого обладнання. По суті, для полірування потрібна спеціальна машинка, а також аксесуари до неї. В доповнення закуповуються витратні матеріали, якими є пасти, просочення, лакофарбові матеріали, серветки, рушники, аплікатори, рукавички та інший протиральний матеріал з мікрофібри або поролону.

Для свого сервісу бажано також закупити витратні матеріали для виконання додаткових послуг, до яких відносяться очищення поверхні, полірування фар, і для цього будуть потрібні миючі засоби, спеціальна автохімія й ароматичні речовини.

Вартість набору для полірування автомобіля не надто дорога, але для обробки однієї автомашини потрібна велика кількість витратних матеріалів. Звичайно, їх вартість входить у ціну виконання замовлення, але для безперебійної роботи потрібно завжди мати чимало витратних матеріалів у запасі. Бажано також знайти надійних постачальників або продавців, у яких можна швидко і в потрібному обсязі придбати матеріали і речовини. Також бажано купити окремі машинки для обробки кузова, салону і фар.

Для кожного майстра буде потрібно свій агрегат, а якщо купувати дешеві неякісні машинки, то в запасі потрібно мати і їх. У домашніх умовах полірування авто проводять навіть звичайним дрилем, використовуючи як насадки на нього поролоновий диск. Машинки також по-різному проводять полірування, і не завжди дешевий апарат може забезпечити якісне надання послуги.

Полірування автомобіля проводиться не тільки з використанням машинок, але і вручну, для чого закуповується велика кількість рушників і серветок. Ручна обробка поверхні необхідна і при підготовці автомобіля до полірування і по завершенню даного процесу.

На сервісі також непогано мати найпростіше автомийне обладнання та пилососи. Мова йде не про складні системи-комбайни, а про прості установки, які зможуть забезпечити попереднє очищення автомобіля від бруду. Причому, якщо клієнт приїхав на брудному автомобілі, то вартість простої мийки можна включати в ціну виконання замовлення. Це буде невеликий відсоток, який встановлюється просто тому, що співробітники сервісу по поліровці автомобілів не зобов’язані ці автомобілі мити.

Але в будь-якому випадку, навіть якщо клієнт приїхав на автомашині, яка щойно побувала на автомийці, попередньо обробити поверхню все-таки доведеться, без цього сенс полірування автомобіля зводиться до нуля.

Можуть знадобитися також піскоструйний апарат і сушильне устаткування. Фахівці також попередньо оцінюють дефекти покриття автомобіля, знаходять дрібні відколи й подряпини, які можна усунути поліруванням. Завдяки тому, що полірування дозволяє усунути деякі з них, ця послуга користується особливою популярністю, тому що відсутність блиску не настільки критично для більшості автолюбителів, як подряпини або дрібні пошкодження лакофарбового покриття.

 По суті, для полірування потрібна спеціальна машинка, а також аксесуари до неї.

По суті, для полірування потрібна спеціальна машинка, а також аксесуари до неї.

Типи полірування автомобілів

Розрізняють два типи полірування:

Перший – це захисне полірування автомобіля, яке, як зрозуміло з визначення, служить для запобігання пошкодження лакофарбового покриття та дозволяє надовго зберегти природний блиск автомобіля.

Зрозуміло, що такий вид полірування може бути здійснений тільки на автомашинах, які ще блиск не втратили і на покритті яких немає дефектів. Для цього застосовується віск або силікон, які створюють захисну плівку на кузові автомобіля, що вберігає його від сонячних променів, опадів і механічних пошкоджень.

Однак ці речовини не відрізняються довговічністю, і тому полірування потрібно проводити раз на кілька місяців. Частота цієї процедури залежить від умов утримання та експлуатації автомобіля.

Для того, щоб захисний шар протримався довше в речовину додають тефлон, нанолак, рідке скло або навіть нанокераміку. Залежно від вмісту такої речовини або спеціальної добавки залежить вартість полірування.

Другий вид обробки – це абразивне полірування. Воно застосовується в тому випадку, коли потрібно відновити блиск і лакофарбове покриття.

Для цього використовуються спеціальні полірувальні пасти, перед нанесенням яких проводиться знежирення поверхні. Склад пасти може бути різним у залежності від її якості, і в нього може входити велика кількість компонентів. Абразивна поліровка дозволяє заповнити пори в лакофарбовому покритті, а спеціальні речовини відновлюють блиск.

На даний момент застосовується такі компоненти як: каолін, алкоксілат, алкілсульфати, фосфат, сольвент і полімери. Але наскільки досконала речовина би не використовувалась, максимум через три роки потрібне повторне полірування.

Процес полірування досить простий, але при цьому виснажливий, тому що доводиться ретельно обробляти велику площу.

Полірування фар та салону, як додаткова послуга

Крім кузова часто замовляють полірування фар. Для цього використовується спеціальна паста або гель. Вона наноситься на абразивний круг, після чого ним шліфується фара. По завершенню проходить обробка поверхні поролоновим кругом. Речовина для фар підбирається окремо, тому що вони найчастіше виконані з пластика і дуже рідко зі скла.

Полірування фар проводиться для того, щоб захистити їх від зовнішніх впливів, усунути відколи й подряпини, а також нейтралізувати жовтий наліт, який істотно знижує рівень яскравості фари.

Для фар також існують захисні та абразивні речовини, що застосовуються у відповідних видах полірування.

Салон автомобіля обробляється тою речовиною, яка застосовується для матеріалу салону, оскільки панелі, кермо, сидіння та інші елементи інтер’єру машини виготовлені з найрізноманітніших матеріалів від дешевого пластику до натуральної шкіри.

Фари автомобіля до та після полірування

Фари автомобіля до та після полірування

Скільки можна заробляти на цьому?

Вартість полірування автомобіля залежить не тільки від застосовуваних речовин і якості виконання роботи, але і від бажання заробляти підприємцем більше грошей. Пов’язано це з тим, що спостерігається невисокий рівень конкуренції, а це дозволяє істотно збільшувати ціну, яка майже повністю складає винагороду за підприємницький талант.

Нормальне полірування автомобіля, яке протримається хоча б 6 місяців, коштує близько 100 у.о. Застосування дорогих речовин, які зберігають захисний шар не менше року, збільшує ціну полірування в кілька разів, і тому обробка кузова автомобіля може коштувати більше 500 у.о.

Вартість полірування фар починається від 100 грн. за задні ліхтарі і від 250 грн. за передні. Робота в салоні має широкий діапазон цін, тому що робота зі шкірою або з делікатними тканинами обходиться значно дорожче, ніж з простими пластиками.

Загалом, бізнес на поліровці автомобілів відрізняється невисокими щомісячними витратами, які навряд чи будуть перевищувати 300 у.о. у випадку, якщо співробітники працюють на відсоток. Розмір первинних інвестицій також невеликий і рідко перевищує 2000 у.о.

При цьому, якщо постійно проводити рекламну кампанію і надавати дійсно якісні послуги, то незабаром клієнтів буде досить багато, аж до того, що кожен день буде проводитися полірування декількох автомобілів.

Звідси можна сказати про високу рентабельність даного бізнесу, а окупити його можна приблизно за місяць напруженої і безперервної роботи.

Як залучити перших клієнтів?

Але потрібно не забувати, що перш, ніж клієнтів буде багато, може пройти чимало часу. Скоротити його можна грамотною рекламною кампанією. Для цього можна замовити створення свого власного сайту, це суттєво збільшить стартові інвестиції, але у великих містах дозволить досить швидко сформувати свою клієнтську базу, тому що сайт є потужним інформаційним та рекламним майданчиком.

Непоганим рішенням буде використання власного автомобіля, в цілях реклами своїх послуг. Ваш автомобіль завжди повинен бути бездоганно чистим та відполірованим. Просто розмістіть свою пропозицію, номер телефону та адресу на задньому склі.

Але, все ж таки, найкраща реклама, це так зване, сарафанне радіо. Тут головне бездоганно провести полірування кузова автомобіля першому десятку клієнтів, це можуть бути і Ваші друзі, яким Ви відполіруєте автомобілі навіть задарма, а далі слава про вас піде від одного автомобіліста до іншого і так далі.

Як тільки такий бізнес, як полірування автомобіля почне давати свої плоди, не поспішайте витрачати весь прибуток, краще пустити в оборот ці кошти для купівлі нового більш якісного устаткування, або розширення бізнесу, наприклад відкриття автомийки чи СТО. Таким чином, поступово Ви зможете створити повноцінний бізнес, який буде приносити стабільно високий дохід.


Сподобалась ідея бізнесу? Розкажи друзям, підтримай проект:

Ще більше цікавих ідей для бізнесу:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *