Пакування подарунків – бізнес ідея, що не потребує значних вкладень

Пакування подарунківПодарунки люблять одержувати всі, та й дарувати їх не менш приємно. Особливо, якщо вони красиво запаковані. Згадайте знайоме з дитинства передчуття радості і щастя, коли ви нетерпляче знімали кілька шарів ошатного паперу із знайденої під новорічною ялинкою або врученої до дня народження таємничої коробки. За ті лічені хвилини тисячі думок проносилося в голові: а що ж там? І це дитяче відчуття щастя при отриманні або врученні подарунка не залишає людину все життя. Не менш приємний і бізнес на пакуванні подарунків: актуальний, рентабельний і не вимагає великих вкладень на старті.

Як відкрити бізнес на пакуванні подарунків, щоб він став успішним?

Здавалося б, що може бути простіше, ніж відкрити бізнес на упаковці подарунків: зареєструватись як фізична особа – підприємець і зняти крихітний закуток в багатолюдному торговому центрі. Тим не менш, у одних пакувальних прилавків чомусь стоїть черга, а за іншими сидить дівчина – продавець і нудьгує. Вся справа в тому, що головний секрет успіху бізнесу на упаковці подарунків – хороший смак, дизайнерський талант, комунікабельність і проникливість продавця.

Адже перекинувшись з клієнтом кількома словами, він дуже швидко повинен відчути, яка саме упаковка підійде для конкретного подарунка і конкретного випадку, запропонувати ідею, а потім майстерно її втілити в матеріалі. Наприклад, подарунок для чоловіка – шефа повинен виглядати строго і елегантно, для колеги – дами – вишукано і недвозначно, для коханої жінки або чоловіка вже на упаковці можуть бути розсипані сердечка, ангелочки та інші атрибути визнання в любові, а дитину можна заінтригувати подарунком – сюрпризом , захованим в м’яку іграшку.

Перші кроки в бізнесі на упаковці подарунків: вибір місця, матеріалів і формату послуги.

Дуже важливою умовою успіху бізнесу на упаковці подарунків є вдале місце розташування. Звичайно, ідеальний варіант – великий торговий центр, але тут можуть бути складності: висока орендна плата або адміністрація центру воліє працювати тільки з однією – двома «знайомими» пакувальними фірмами. Як варіант можна розглядати супермаркети, великі магазини подарунків і сувенірів, квіткові павільйони, вокзали, великі ринки в спальних густонаселених районах. У районах приватної житлової забудови або в промислових зонах навряд чи бізнес на упаковці подарунків буде успішним.

Ще один важливий плюс полягає в тому, що відкрити бізнес на упаковці подарунків можна в повному розумінні слова на клаптику площею 2-4 кв. м. Тобто витрати навіть на дорогу оренду в престижному торговому центрі будуть не занадто обтяжливі для вашого бюджету. Зарплата продавців, як правило, розраховується в залежності від виробітку і нараховується як відсоток від вартості кожної упаковки – найбільш зручний варіант для будь-якого власника бізнесу. Для вирішення характерних для будь-якого виду торгівлі незручних ситуацій, пов’язаних з нечесністю продавців, не зайве встановити відеокамеру. Це дрібниця, яка заспокоїть власника пакувальної точки і дисциплінує продавця.

Для відкриття бізнесу на пакуванні подарунків необхідно купити стелаж – вітрину для пакувальних матеріалів, прилавок – робочий стіл продавця, пакувальний папір в асортименті, стрічки різних кольорів, мережива, коробки, туби. Не варто відразу купувати дуже дорогі матеріали та аксесуари преміям – класу, а варто у міру розвитку бізнесу розширювати за рахунок них асортимент послуг. Втім, якщо ви знайдете досвідченого і талановитого продавця – дизайнера, відмінне престижне місце для розміщення точки і не надто обмежені в коштах, то послуги з пакування подарунків категорії люкс можна включити в асортимент і на старті.

Наскільки вигідний бізнес на пакуванні подарунків?

Початкові витрати на відкриття бізнесу не перевищують 15-20 тисяч гривень, включаючи вартість першої партії пакувальних матеріалів, торгового обладнання, оренди площі, витрати на реєстрацію підприємства та логістику.

Собівартість одного подарунка середніх розмірів не перевищує 3-х гривень, в той час, як ціни на цю послугу стартують від 10 гривень. За простими підрахунками  рентабельність 300% і при вдалому місці розташування і хорошому продавцю – дизайнеру вкладення окупаються за декілька сезонів. Сезоном в цьому бізнесі вважається низка свят: новорічні і різдвяні взимку, 23 лютого, 8 Березня і Великодні свята навесні, тощо.

Щоб мінімізувати простої в міжсезоння і збільшення прибутку, бізнес на упаковці подарунків можна доповнити торгівлею сувенірами, повітряними кульками, статуетками, коробочками для коштовностей.


Ще більше цікавих ідей для бізнесу:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *