Ті, чиє дитинство припало на кінець 90-х і початок 2000-х, напевно пам’ятають радісне відчуття яке виникало при кожному поході в широко популярні на той час ігрові зали, де будь-хто міг за невелику плату зануритися в барвистий, повний пригод світ віртуальних ігор, «перевтілюючись» в їх головних героїв і повністю ними керуючи за допомогою ігрових приставок. І сьогодні є дуже багато людей – геймерів, які полюбляють грати у різноманітні комп’ютерні ігри, не кажучи вже про дітей. Хоча не кожен може дозволити собі придбати сучасну ігрову приставку, через її ціну. На допомогу приходять підприємці, що здають консолі у прокат. Власне, про організацію прокату ігрових приставок ми зараз і поговоримо.
Серед приставок, найбільш високу популярність стрімко завоювала та стала легендою в світі геймерів, перша Sony PlayStation. Що й зрозуміло, адже навіть у порівнянні з іграми тієї ж Sega, що також здобула свого часу шалену славу у молодого покоління, ігри даної консолі тоді виглядали просто живою фантастикою. Тривимірна, ретельно опрацьована, а тому – на порядок більш правдоподібна графіка, складно збудовані сюжети та віртуальні «декорації» ігор, істотно збільшені можливості керування ігровими персонажами і ходом гри завдяки багатофункціональним джойстикам – все це принесла з собою приголомшлива новинка під назвою Sony PlayStation.
І це ще без урахування покупки додаткових аксесуарів і джойстиків (у базовій комплектації він в єдиному екземплярі). Виходить, сучасні ігрові консолі вже недоступні «простим смертним»? Напевно, за великим рахунком, так би це і було. Якби не існувало послуги з їх прокату.
Що потрібно для організації прокату ігрових приставок?
По-перше, звичайно ж, самі ігрові консолі. Для початку можна придбати хоча б по одному примірнику найпопулярніших їх представників – тобто останню модель Microsoft Xbox і останню модель Sony PlayStation. Безумовно, що від кількості наявних у вас приставок буде залежати і потенційне число замовлень, які ви одночасно зможете приймати.
Разом з тим, відразу ж витратити весь стартовий капітал на них навряд чи буде доцільно, оскільки малоймовірно, що на початковому етапі у вас швидко з’явиться надто масштабна клієнтська аудиторія. Все одно знадобиться деякий час на те, щоб її напрацювати, набрати популярність. Ну а коли цього буде досягнуто і потреба в додаткових примірниках консолей з’явиться сама природним чином, їх кількість можна буде збільшити. Ну а доти кошти краще пустити на розширення асортименту самих приставок та ігор.
І в першу чергу це стосується джойстиків. Як вже було сказано, спочатку в комплекті зі згаданими приставками поставляється лише один їх екземпляр. Хоча передбачено під’єднання мінімум 4-ох джойстиків до однієї ігрової консолі, завдяки чому одночасно брати участь в грі може не одна людина, а ціла невелика компанія, – що набагато цікавіше, погодьтеся.
Так от, щоб ваші клієнти не були позбавлені такої прекрасної можливості, було б правильно докупити по 3 геймпада до кожної приставки. Крім того, з аксесуарів досить корисною покупкою було би спеціальне ігрове кермо (Playstation Hurricane Steering Wheel), що дає гравцеві можливість повною мірою зануритися в ігри автомобільної тематики. Також досить незайвою буде фірмова стерео гарнітура.
Наступний важливий компонент даного бізнесу – це диски з іграми. Знову ж, як і у випадку з консолями, не варто відразу ж гнатися за кількістю – зрештою, смаки у всіх різні, і заздалегідь передбачити, які ігри будуть користуватися найбільшою популярністю – неможливо. А диски з ними, теж задоволення не з дешевих.
Тому розумніше було б спочатку скласти відносно невеликий їх асортимент, в який включити найбільш очікувані в середовищі гравців свіжі новинки, а також ті, що користуються високою та стабільною популярністю – класичні гри. З’ясувати, які саме ігри можна зарахувати до таких категорій, можна вивчаючи тематичні інтернет-форуми і сайти продажів віртуальних ігор, а також поговоривши з продавцями ігрових дисків в магазинах вашого міста.
Коли все вищеперелічене буде придбано, залишиться лише вирішити питання з приміщенням. На перших порах, поки клієнтів і обладнання буде небагато, вести бізнес можна вдома, вказуючи в рекламі лише ваші контактні дані (крім опису самої послуги, звичайно) – номери телефонів, Skype. За ним клієнти будуть зв’язуватися з вами, і домовлятися про зустріч. Зустрічатися краще вдома у клієнта, що б знизити ризик шахрайства, а також відразу перевірити приставку на працездатність і підписати договір, де будуть вказані відповідальність сторін.
Згодом же, коли аудиторія стане більшою і буде потрібно закупити більше приставок, можна орендувати маленьке приміщення де-небудь у спальному районі і зберігати все обладнання там. У ньому ж можна і приймати клієнтів. Нарешті, по можливості передбачте і якусь суму на створення хоча б простого, але свого рекламного сайту – він допоможе вам «розкручувати» послугу серед міської інтернет-аудиторії. Хоча, щодо реклами прокату ігрових приставок – надзвичайно добре показують себе соціальні мережі, тобто створивши тематичну групу, можна залучати все більше і більше клієнтів.