Організація і проведення свят, як ідея бізнесу у сфері розваг.

Організація і проведення свят, як ідея бізнесу у сфері розвагНапевно ви вже чули про існування таких фірм. Ці фірми беруть на себе всі клопоти по організації свят. При цьому асортимент послуг, які надають такі агентства, дуже різний. Від повної організації урочистості, куди входить пошук ресторану чи кафе, розважальна програма, складання меню і до окремих послуг – надання програми або ведучого, тощо.

Клієнтів для даного бізнесу можна строго розділити на дві групи: приватні особи, зазвичай це організація особистих свят та урочистостей людей, таких як весілля або ювілей і юридичні особи, дана категорія клієнтів зазвичай замовляє корпоративні заходи, пов’язані з такими святам як новий рік, ювілей фірми, 23 лютого чи 8 березня, тощо. Попит на дані послуги обумовлюється тим, що всі урочисті дні і події люди хочуть запам’ятати тільки в хорошому світлі, щоб залишалися тільки теплі і приємні спогади. І природно не професійні музиканти, ведучі чи артисти, яких зараз достатньо, можуть зіпсувати все свято. Що стосується юридичних осіб, то у них іноді просто нікому і ніколи займатися питаннями організації урочистостей і тому вони зазвичай наймають агентство з організації свят. Загалом, певний попит на ці послуги є.

Як відкрити агентство з організації свят.

Незважаючи на невеликий рівень конкуренції, перше, що необхідно зробити – проаналізувати даний ринок послуг і конкурентів. Дізнайтеся скільки подібних фірм у вашому населеному пункті, який спектр послуг вони надають, які в них плюси і які мінуси. Ви повинні зрозуміти для себе дві речі. По-перше, чи зможете ви реально конкурувати з діючими агентствами при ваших реальних можливостях і вкладеннях. По-друге, ви повинні зрозуміти в чому конкретно ви будете перевершувати ваших конкурентів, у вас повинні бути чіткі переваги в боротьбі за клієнтів. Ви повинні точно знати, що своїх постійних клієнтів ви отримаєте. Саме ці два моменти дадуть вам відповідь на питання – чи варто організовувати цей бізнес чи ні.

Якщо ви вирішили не відступати, далі реєструємо свою діяльність. Потім вам необхідно буде орендувати приміщення для вашого офісу. Багато джерел говорять, що почати можна і без приміщення. У принципі це можливо просто дещо ускладнюється процес ведення бізнесу – проведення переговорів буде проходити або де-небудь в кафе, або на території самого клієнта. Спілкування з вашими співробітниками так само в цьому випадку буде проходити десь в не формальній обстановці.

Якщо ж ви вирішили, що офіс вам необхідний, то шукайте приміщення. Багато квадратних метрів вам не буде потрібно, офіс вам потрібен лише для проведення переговорів і обговорення з вашими співробітниками робочих моментів вашої діяльності. Скільки робочих місць створювати вирішувати вже вам, постійне знаходження, наприклад, тамади або музикантів в офісі не обов’язково. Музикантам там взагалі робити нічого, а тамада може придумувати розважальні програми і вдома, а приїжджати в офіс лише для того, щоб обговорити її з клієнтом. Варто відзначити, що наявність у вашого бізнесу офісу відразу підкреслить вашу серйозність підходу до бізнесу і солідність фірми.

Бізнес на організації свят дуже сильно залежить від персоналу вашої фірми. На старті вам буде потрібно один помічник, він допомагатиме вам вести переговори з клієнтами, укладати договори з ресторанами і кафе, які захочуть з вами співпрацювати, шукати потрібний персонал тощо. Ви повинні знайти тамаду, музикантів, ведучого розважальних програм на заході. Цей мінімальний штат у вас повинен бути завжди. Ще бувають особливі замовлення, наприклад, якщо клієнт захоче на урочистому заході фаєр-шоу, салют або які-небудь екзотичні танці. І такі замовлення ви повинні будете з легкістю виконувати. Звичайно, наймати на постійну роботу представників танцювальних або піротехнічних професій не потрібно, але у вас завжди повинні бути свої люди в сферах діяльності, які вам будуть час від часу ставати потрібними.

На початку питання з персоналом вам здаватиметься складним і заплутаним, адже бажання клієнтів іноді бувають дуже не звичайними, але з часом ви зрозумієте, скільки працівників вам необхідно тримати в штаті і скільки сторонніх працівників буде потрібно для ведення свого бізнесу. Але запам’ятайте – майте справи тільки з відповідальними і серйозними людьми, які не будуть вас підводити.

Так само цей бізнес зажадає все необхідне для свята: акустичне обладнання, різні костюми звірів чи героїв мультиків і т.д.. Звичайно, купувати все відразу не варто. Обзаводитися всім необхідним ви будете поступово, закуповуючи потрібні вам речі на кожне окреме замовлення. І в підсумку з часом у вас з’явиться все, що потрібно.

Плюс для організації свят вам будуть необхідні такі речі як повітряні кульки, прикраси банкетних залів, персональні плакати гумористичного змісту тощо. Тому постарайтеся знайти постійних і надійних постачальників, які з часом зможуть вам надавати знижки. Ще вам необхідно буде зібрати невеликий набір фото і відео, на якому будуть показані результати вашої роботи, тобто самі свята й урочистості. Це необхідно для того, щоб клієнти, які будуть до вас звертатися, могли побачити вашу роботу і вибрати ту чи іншу програму для проведення заходу.

Ще одним пунктом витрат при відкритті агентства з організації свят є просування вашого бізнесу. І чим більше ви вкладете в рекламу, тим швидше ваш бізнес стане на ноги. За словами багатьох експертів найбільший ефект дає “сарафанне радіо”.

Скільки конкретно потрібно вкласти в агентство і коли воно окупиться сказати складно. Все залежить від кожного конкретного випадку і зовнішніх бізнес умов. Але багато підкреслюють той факт, що вкладення великої суми грошей у цьому бізнесі не є важливою умовою. Набагато важливіше якість надаваних послуг і ваші організаторські здібності.

Якщо ви заробите хорошу репутацію, і ваші клієнти будуть задоволені отриманими результатами, то проблем з клієнтами і відповідно з грошима у вас не буде.


Ще більше цікавих ідей для бізнесу:


Відгуки до матеріалу: "Організація і проведення свят, як ідея бізнесу у сфері розваг."

  1. Добрий день. Хочу відкрити бізнес з організації виступів на сцені музичних і гумористичних колективів. Що для цього потрібно? А саме, як реєструватися, де, по мірі можливості перелік документів, щоб не було проблем з податковою, все легально і податки вчасно сплачувались. Далі. Приблизна вартість оренди будинку культури на 2 год, чи на день( не знаю як там орендується) в невеликому місті(від 20 до 100 тис. осіб). Якщо можна опишіть приблизний стартовий капітал. Хоча він тут і не повинен бути великим, але все ж. Реєстрація, мита і т.д. Наперед дякую

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *