Незважаючи на велику різноманітність кількості видів сьогоднішньої реклами, будь то масштабні білборди, інтерактивні щити, всілякі вивіски, оголошення тощо, всі вони об’єднані одним загальним недоліком – своєю статичністю.
Іншими словами, будучи якось одного разу розміщена в якому-небудь місці, така реклама залишається там назавжди або до тих пір, поки її не демонтують. Як наслідок – спостерігається певний початковий наплив покупців, а потім – поступове, але впевнене зниження відгуків на неї.
Чому так стається? Та тому що бачать-то її практично одні й ті ж перехожі, які проживають в районі її розміщення. З часом дана реклама не тільки приїдається, а й просто перестає помічатися людьми, а значить – абсолютно втрачає сенс свого існування.
Зовсім інша річ, якби реклама була мобільною, постійно з’являючись у різних куточках міста. Така реклама охоплювала б своїм впливом набагато більшу аудиторію. Деякі підприємці з цією метою клеять на свої авто рекламні наклейки. Однак найчастіше вони можуть мати відносно невеликий розмір, а от встановлений на даху автомобіля великого банера навряд чи хто не помітить. Поговоримо про цю ідею більш докладно.
Отже, для організації мобільного білборду необхідні такі ресурси – автомобіль та спеціальний каркас під банер.
Такого роду білборд, на основі спеціально зробленої під нього міцної конструкції, кріпиться прямо на даху автомобіля. Тому вам без своєї машини не обійтися. Спочатку розміщувати рекламу можна на своєму авто, а згодом залучати до справи інших водіїв або просто своїх родичів, які також володіють автомобілем. Водіїв краще шукати з машинами побільше, оскільки каркасна конструкція разом з рекламою потребує міцної та надійної основи. Крім того, саме від розміру авто залежатиме і розмір білборда, який можна буде на нього встановити.
Далі – замовлення зварникові каркаса під рекламу або купівля вже готового. Готова конструкція закріплюється уздовж автомобільного кузова, трохи вище даху. Втім, у вас є можливість замість звичайного банера встановити електронний. Його перевага, незважаючи на значно вищу від звичайного білборду вартість, в тому, що саму рекламу ви можете постійно міняти, просто завантажуючи її з комп’ютера, а не монтуючи щоразу вручну, як у традиційному білборді.
Після того, як банер буде закріплений на автомобілі, можна продумувати найбільш вигідні з точки зору реклами маршрути – тобто ті, які проходять по найбільш жвавим точкам міста. Такі точки краще вибрати заздалегідь, переміщуючись згодом від однієї до іншої, але з тривалими зупинками, а не їздити навмання по всьому місту, даремно витрачаючи бензин.
Клієнтів на розміщення у вашому каркасі своєї реклами можна шукати через інтернет, наприклад даючи відповідні оголошення, або через місцеві друковані видання. А особливо ефективним способом буде прямо в каркасі розмістити рекламу власних послуг з вашими телефонами- щось на кшталт: «тут може бути ваша реклама», іншими словами – попрацювати спочатку самому на себе. Таким чином, потенційні рекламодавці, які будуть бачити ваш банер, зможуть особисто переконатися в дієвості такого унікального формату реклами.