Всім знайоме поняття «маркетинг». У загальному розумінні, це комплекс заходів, спрямованих на визначення цільової аудиторії споживачів, усвідомлення проблем і потреб потенційних клієнтів і переконання їх у тому, що конкретний товар задовольняє всім їхнім запитам. Мета маркетингу – збільшити і зберегти кількість продажів товару. Завдання Інтернет маркетингу ті ж, що й у звичайного маркетингу. Різниця у тому, що він спрямований на просування товару за допомогою мережі Інтернет. Зараз такий маркетинг дає хороші результати, так як кількість користувачів мережі зростає, і це люди майже всіх вікових категорій та професійних груп. Він є лише частиною загального маркетингу і має свої особливості та переваги.
Особливості Інтернет маркетингу
Інтернет комунікації виключно вербальні і позбавлені будь-якого емоційного забарвлення (хіба що використання смайликів, але погодьтеся, це з натяжкою можна назвати «емоційним спілкуванням»). Передати через Інтернет можна тільки контент. Як не крути, основна наповненість Інтернету – це текст, а він не може передати ні голосового, ні мімічного забарвлення.
І ще одна відмінна риса Інтернет маркетингу – це можливі технічні проблеми. Трапляється, що падає сервер або відсутній зв’язок. Підсумок – комунікація розривається.
Переваги Інтернет маркетингу
Живим людям треба виплачувати заробітну плату, а при Інтернет маркетингу грошові кошти витрачаються тільки на підтримку сайту (хостинг, адміністрування серверів). У кожному разі, витрат менше, ніж при утриманні персоналу та офісу.
Аудиторія Інтернет користувачів має стійку позитивну динаміку. Основні користувачі Інтернету – найактивніша частина населення. Що нам це дає? Ми отримуємо доступ до цільової аудиторії для власника сайту, рекламодавця. Прямі маркетингові акції мають не такий швидкий відгук, як від маркетингових акцій в Інтернеті .
При використанні Інтернет маркетингу ви маєте можливість використовувати безліч інструментів для аналітичної оцінки результатів просування (від простих статистичних продуктів до Google Analitics).
Основні способи просування в інтернеті:
- Пошукова оптимізація ( SEO);
- Банерна система;
- Контекстна реклама;
- Просування в соціальних медіа ( SMM);
- Інтернет PR;
- Вірусний маркетинг;
- E – mail маркетинг.
Основа Інтернет маркетингу – це пошукова оптимізація ( SEO), найважливіше і необхідне в просуванні. Якщо ви не маєте достатньо знань у цій області, слід звернутися до фахівців. Ефективне просування продукту в Інтернеті призведе до підвищення продажів, і як наслідок, збільшення вашого доходу.