Інтернет маркетинг. Особливості.

Інтернет маркетингВсім знайоме поняття «маркетинг». У загальному розумінні, це комплекс заходів, спрямованих на визначення цільової аудиторії споживачів, усвідомлення проблем і потреб потенційних клієнтів і переконання їх у тому, що конкретний товар задовольняє всім їхнім запитам. Мета маркетингу – збільшити і зберегти кількість продажів товару. Завдання Інтернет маркетингу ті ж, що й у звичайного маркетингу. Різниця у тому, що він спрямований на просування товару за допомогою мережі Інтернет. Зараз такий маркетинг дає хороші результати, так як кількість користувачів мережі зростає, і це люди майже всіх вікових категорій та професійних груп. Він є лише частиною загального маркетингу і має свої особливості та переваги.

Особливості Інтернет маркетингу

На відміну від реальних, віртуальні комунікації мають відкладений характер. Це означає, що від моменту, коли ви відправили запит (лист, коментар) до моменту відповідної реакції на нього може пройти невизначена кількість часу. Як правило, тимчасова затримка все ж відносно невелика, але все відбувається не настільки миттєво, як при живому спілкуванні.

Інтернет комунікації виключно вербальні і позбавлені будь-якого емоційного забарвлення (хіба що використання смайликів, але погодьтеся, це з натяжкою можна назвати «емоційним спілкуванням»). Передати через Інтернет можна тільки контент. Як не крути, основна наповненість Інтернету – це текст, а він не може передати ні голосового, ні мімічного забарвлення.

І ще одна відмінна риса Інтернет маркетингу – це можливі технічні проблеми. Трапляється, що падає сервер або відсутній зв’язок. Підсумок – комунікація розривається.

Переваги Інтернет маркетингу

Живим людям треба виплачувати заробітну плату, а при Інтернет маркетингу грошові кошти витрачаються тільки на підтримку сайту (хостинг, адміністрування серверів). У кожному разі, витрат менше, ніж при утриманні персоналу та офісу.

Аудиторія Інтернет користувачів має стійку позитивну динаміку. Основні користувачі Інтернету – найактивніша частина населення. Що нам це дає? Ми отримуємо доступ до цільової аудиторії для власника сайту, рекламодавця. Прямі маркетингові акції мають не такий швидкий відгук, як від маркетингових акцій в Інтернеті .

При використанні Інтернет маркетингу ви маєте можливість використовувати безліч інструментів для аналітичної оцінки результатів просування (від простих статистичних продуктів до Google Analitics).

Основні способи просування в інтернеті:

  • Пошукова оптимізація ( SEO);
  • Банерна система;
  • Контекстна реклама;
  • Просування в соціальних медіа ( SMM);
  • Інтернет PR;
  • Вірусний маркетинг;
  • E – mail маркетинг.

Основа Інтернет маркетингу – це пошукова оптимізація ( SEO), найважливіше і необхідне в просуванні. Якщо ви не маєте достатньо знань у цій області, слід звернутися до фахівців. Ефективне просування продукту в Інтернеті призведе до підвищення продажів, і як наслідок, збільшення вашого доходу.


Ще більше цікавих ідей для бізнесу:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *