Десять нових і оригінальних бізнес ідей зі всього світу

Топ нових бізнес ідейПеред вами десять свіжих, яскравих і оригінальних бізнес ідей від компаній з усього світу. Ці винаходи цілком можуть стати хітами, а деякі вже приносять досить солідний дохід. Які з них ви б ризикнули використати в Україні?

1. Як бразильці примудрилися повісити Facebook на вішалку:

Одна з проблем, з якою частенько стикаються оффлайн-магазини – «лайки» з Facebook, які клієнти ставлять вподобаним моделям одягу або електроніки, так і залишаються у віртуальному просторі.

Ідею перенести інтернет-рейтинг в звичайний магазин прийшла в голову модному бразильському ретейлеру C & A. В результаті кількість «лайків», відданих інтернет-виборцями, відображається безпосередньо на вішалці з піджаком або брюками. За словами авторів нововведення, це розмивання кордону між взаємодією з клієнтами в онлайн і оффлайн-середовищі, може стати приводом для того, щоб багато успішних брендів могли виділитися на тлі інших, у міру того як інтернет проникає в звичайне життя все глибше і глибше. Загалом, подивився, поміряв, оцінив популярність – і ти відразу двічі в тренді – в модному і діловому.

Вішак з Like

Вішак з Like

2. Картонний велосипед менше ніж за 15 $:

На жаль, екологія і турбота про довкілля – поняття, які асоціюються в Україні поки що слабо. У цьому плані нашій країні ще розвиватись і розвиватись. Тим часом, у країнах, де турбота про природу – не просто черговий пункт ближче до кінця списку з передвиборної листівки, – знайшли ще один спосіб зробити і без того екологічний велосипед ще більш «зеленим». Таку мету поставив собі ізраїльський підприємець Їцгар Гафні і запропонував робити велосипеди з картону, причому отриманого в результаті вторинної переробки. У результаті вийшла легка, але міцна конструкція, здатна витримувати наїзника масою до трьохсот фунтів. Зовнішній вигляд цього тепер вже не залізного коня теж вельми привабливий через наявність стильних футуристичних ліній. Ціна теж більш ніж демократична – між 9 і 12 $. Мабуть, залежно від комплектації. При цьому, переконавшись, що його дітище міцно стоїть на колесах, Гафні продовжує допрацьовувати свої картонні велосипеди, запевняючи, що досконалості немає межі.

3. Лампочка для бідних:

Для всіх нас електричне освітлення – щось само собою зрозуміле. Тим часом для значної частини населення Землі – близько 1,5 мільярдів чоловік, що живуть в бідних віддалених районах – світло у вікні і раніше загоряється в результаті маніпуляцій з гасовими лампами та іншими більш ніж небезпечними з точки зору займання пристроями. Альтернатива свічам і гасницях запропонована – невеликий портативний світильник Gravity Light, розробкою та фінансуванням якого займається індійська компанія Indie GoGo. Ця лампочка працює без задіяння будь яких батарей або акумуляторів, використовуючи повністю поновлюваний ресурс – силу тяжіння! Схема роботи наступна – пристрій кріпиться до спеціального мішечка, наповнюється піском або яким-небудь іншим наповнювачем, який при підйомі на кілька секунд виробляє достатньо енергії, щоб лампочка світила протягом 30 хвилин. Поки лампочка світить – вантаж повільно опускається вниз, і через деякий час легким рухом руки його треба знову підняти до стелі – і можна сидіти за книгою хоч всю ніч. Догляд за світильник для бідних теж не передбачає ніяких витрат – лампочка просто не містить деталей, які можна зламати і згодом міняти. При цьому дохід від цього нововведення гріє і його авторів – змінюючи світ на краще, даний проект вже окупив обсяг спочатку вкладених у нього коштів більш ніж на 500%.

Лампочка для бідних

Лампочка для бідних

4. Головна новина дня на чашці кави:

Ще одна цікава інновація, яка дозволить активно інтегрувати веб в звичайне життя, належить Арабським Еміратам. Якщо рекламу можна друкувати на серветках, офісних чашках і пивний тарі, то чому те ж саме не можна провернути з паперовими манжетами, в які вставляється картонний стакан з кавою?

Саме ця ідея прийшла в голову креативним співробітниками маркетингового агентства Y & R Dubai, що розробив рекламну компанію для місцевої газети Gulf News. Газета звернулася в агентство з проханням допомогти їм збільшити кількість передплатників і підняти інтернет-трафік однойменного ресурсу. Чудово розуміючи, що чашка кави і свіжа цікава газета просто створені одне для одного, агентство звернулося до відому світову мережу кав’ярень Tim Hortons, яка досить до речі також є клієнтом агентства в ОАЕ, з пропозицією друкувати свіжі заголовки газети на паперовій кавовому манжеті. Для цього в точці продажів кави встановили спеціальні принтери, які друкують на манжеті свіжі заголовки газети, оновлювані щогодини. Також на манжеті публікується короткий URL-адресу новини та QR-код, які легко зчитуються смартфоном і направляють читача безпосередньо на сайт Gulf News.

В результаті всі задоволені і потирають руки. Так, протягом перших двох тижнів після початку компанії число нових читачів Gulf News Twitter зросла на 3 тис. Трафік сайту Gulf News виріс на 41%. Кількість передплатників газети – на 2,8%. Загалом, хочете кави?

5. Пластикова карта Wallaby – для тих, у кого карт занадто багато:

Здавалося б, що може бути простіше розрахунку за покупки за допомогою пластикової картки? У разі, якщо пластикова карта у покупця одна, спрощувати і, правда, нічого. А якщо рахунків банку, і, відповідно, карт декілька? При цьому багато банків пропонують різні варіанти своїх продуктів, в результаті чого, наприклад, за бензин цього місяця вигідніше розплачуватися однією кредиткою, а платити за молоко в супермаркеті – іншою. Тримати всю цю інформацію в розумі більш ніж проблематично. Тому вирішити проблему вибору найбільш оптимального рахунку в банку і карти покликана Wallaby Card – також пластикова карта, яка має доступ до всіх банківських рахунків і дозволяє автоматично вибрати найбільш оптимальний для отримання найбільшої знижки і бонусів при покупці. Залежно від того, що, коли і де клієнт вирішив придбати, Wallaby автоматично вибирає найбільш відповідний рахунок і списує необхідну суму, а також нараховує належні клієнту бонуси.

Для того, щоб отримати карту Wallaby, клієнту необхідно зареєструватися на сайті Walla.by і прив’язати свою майбутню карту Wallaby до вже існуючих банківських рахунків. Карта надійде до клієнта поштою. При цьому компанія гарантує безпеку використання своєї картки. Кількість прив’язаних до карти рахунків можна постійно варіювати, керуючи своєю єдиною картою в тому числі, і зі смартфона. Що стосується плати за користування Wallaby – перші шість місяців нею можна користуватися безкоштовно. Після цього вартість становить близько 50 доларів на місяць, при цьому творці цієї смарт-карти стверджують, що вигода від її використання буде набагато вище цієї суми.

Wallaby карта

Wallaby карта

6. Картонна упаковка перетворюється на…:

Ще один актуальний приклад того, що турбота про екологію може бути фінансово вигідною, призводить голландський виробник дитячих колясок Joolz. Так, кожна картонна коробка, в яку упаковується коляска, містить інструкцію по перетворенню її на щось нове – дитячий стільчик, шпаківню або абажур. За словами представників Joolz, така інструкція є в кожній коробці, і крім коляски клієнт отримує додатковий бонус – цікаву й оригінальну річ в свій інтер’єр, яка напевно сподобається дітям. Цю ж ідею успішно реалізує австралійська компанія DYV Living. Цей виробник меблів пропонує не викидати упаковки від своїх картонних коробок, а перетворювати їх на предмети інтер’єру, наприклад, симпатичні кавові столики. Таким чином, є всі передумови до того, що головний біль екологів почне потроху вщухати – оскільки про те, що хороша картонна коробка може бути неймовірно корисною, тепер знають не лише діти, а й дорослі.

7. Сусід по кріслу – друг з Facebook:

Слідом за авіакомпанією Malaysia Airlines, що дозволяє пасажирам заздалегідь вибирати сусіда по кріслу, використовуючи для цього сервіс MHBuddy, що працює на базі Facebook, аналогічну послугу розробила данська авіакомпанія KLM. При цьому вона пішла ще далі, і їх послуга Meet and Seat працює не тільки на базі Facebook, але і LinkedIn.

Таким чином, авіапасажири зможуть вибрати сусіда по кріслу в залежності від своїх уподобань відносно його віку, професії, інтересів і зовнішнього вигляду. Для цього під час онлайн-реєстрації відбувається підключення до Facebook і LinkedIn. У KLM впевнені, що це буде сприяти більш активному встановленню зв’язків і знайомств серед пасажирів. А ось критики вважають, що цей сервіс буде корисний тільки тим, хто хоче знайти в літаку свою другу половину. При цьому однозначно те, що Meet and Seat в будь-якому випадку зробить подорож більш приємним і цікавим. Можливо, інші авіакомпанії послідують цьому прикладу?

8. Adidas пропонує стежити за спортсменами в реальному часі:

Пристрої, які допомагають відстежувати ефективність спортсменів в реальному часі, починають впроваджуватися в різні види спорту. Наприклад, у плаванні можна використовувати спеціальний браслет Swimtag, який виступає своєрідним навчальним посібником для тих, хто відправляється в басейн. При цьому компанія Adidas вирішила піти ще далі і в липні 2012 року успішно протестувала нову систему miCoach, яка дозволяє відстежувати роботу футболістів безпосередньо під час живої гри на полі.

miCoach являє собою набір спеціальних пристроїв і програмного забезпечення, вбудованого у спортивний одяг футболістів. Завдяки безпосередньому контакту зі шкірою спортсмена, датчики контролюють працездатність і ефективність гравців – частоту серцевих скорочень, руху, досягнення ними поставлених цілей. Обладнання включає SPEED_CELL – спеціальний девайс, який кріпиться до нижньої частини взуття, надаючи дані про швидкість спортсмена, темпі, пройдений відстані, серцевому ритмі і так далі. Це дозволить аналізувати внесок кожного гравця. При цьому всі дані, що надходять з датчиків гравців під час гри, тренер зможе синхронізувати і візуалізувати у себе на смартфоні або планшеті, щоб згодом приймати стратегічні рішення і складати індивідуальний план тренувань для кожного гравця. При цьому miCoach можуть користуватися не тільки професійні спортсмени, а й усі зацікавлені в аналізі своєї спортивної продуктивності особи.

9. Музика. Натовп. Смартфон:

Фанати американського музиканта Дена Диякона, вирушаючи на його концерт, тепер ні за що не залишать вдома свої смартфони. Справа в тому, що артист активно використовує своїх шанувальників для того, щоб зробити їх частиною свого шоу. Для того, щоб взяти участь у світловому концертному шоу, глядачеві треба завантажити на свій смартфон спеціальне додатки з App Store або Google Play. Коли шоу починається, всі телефони апарати слухаються спеціальних звукових підказок. Синхронізуючи включені смартфони, Диякон може управляти їх підсвічуванням, задаючи потрібний колір. Крім того, можливість смартфона самому видавати звуки, дає музикантові можливість використовувати його як музичний інструмент.

10. Незнайоме місто, де в тебе точно буде хтось знайомий:

Новий цікавий туристичний сервіс пропонує німецька компанія Plus One Berlin. У розпорядженні приїжджаючих туристів, звичайно ж, облаштовані за останнім словом дизайну і техніки номери, розташовані в безпосередній близькості від всіх важливих для туристів об’єктів – барів, ресторанів, музеїв і так далі. Нововведення полягає в тому, мандрівнику пропонується на вибір один з 28 місцевих жителів, якого за окрему плату можна попросити провести екскурсію, посидіти за компанію в барі або просто погуляти по вулицях. При цьому на кожного місцевого жителя зі списку пропонується невелика характеристика – фото, риси характеру, інтереси і так далі, щоб туристу було зручніше вибрати собі найбільш близького в емоційному плані компаньйона. Вибрати попутника можна прямо на сайті при бронюванні номера. При цьому слід вказати, чим конкретно турист планує займатися з «гідом» і як довго


Ще більше цікавих ідей для бізнесу:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *