Бізнес-ідея: Виїзна діагностика вживаного автомобіля перед покупкою

Виїзна діагностика вживаного автомобіля перед покупкоюЯкщо ви коли-небудь стикалися з придбанням вживаного автомобіля, то напевно знаєте, скільки клопоту може доставити ця процедура. Зробити це можна кількома способами. За допомогою моніторингу оголошень в мережі Інтернет, озброївшись газетами, на кшталт «Авторинку» або «Ваш магазин»  і найпоширеніший спосіб – відвідати авторинок. Автомобілів тут представлено дуже багато. Але також велика ймовірність нарватися на шахраїв, що намагаються продати «металобрухт» під виглядом «живого» автомобіля.

Саме тому багато хто бере з собою знайомих, які хоч трохи розбираються в машинах і можуть подивитися стан авто.

Після того як автомобіль обраний, багато покупців приганяють його на СТО для більш детальної перевірки. Але, на жаль, не у всіх є знайомі, які добре знаються на автомобілях, та й в автосервісах часом буває все розписано на день вперед. Підсумок – є потреба в допомозі при купівлі вживаного автомобіля. Значить, потрібно цю потребу задовольняти.

Для кого ця ідея бізнесу?

В першу чергу, цим бізнесом можуть зайнятися працівники СТО. Особливо майстри-універсали, які добре розуміються, як в двигунах, коробках, підвісці, так і в електриці і кузовах. Природно, звичайний новачок, який ніколи не працював в подібній сфері, надавати таку послугу не зможе. Якщо подібними знаннями ви володієте, то все у ваших руках.

Як організувати службу допомоги при покупці вживаного автомобіля?

Ми пропонуємо організувати вам унікальний виїзний сервіс по діагностиці автомобілів перед покупкою. Чому саме виїзний? Все просто – для старту вам знадобиться лише особистий автомобіль і недороге діагностичне обладнання.

Отже, на початку розповімо, який перелік послуг слід надавати клієнту:

  • Перевірка кузова (найдорожча частина) і салону автомобіля.
  • Діагностика двигуна.
  • Діагностика електронних систем універсальним сканером.
  • Діагностика ходової і гальмівної частини авто, шляхом зовнішнього огляду.
  • Дорожнє випробування.

Список й вартість устаткування:

  • Товщиномір лакофарбового покриття – ціна близько 2500 грн., але можна в перший час взяти в оренду.
  • Універсальний автомобільний сканер – ціна від 10000 до 20000 грн, але в перший час можна обійтися без нього.

Як рекламувати свої послуги?

  1. Створення сайту з докладним описом своїх послуг. Адже велика частина покупців сьогодні починає пошук саме з оголошень на сайтах.
  2. Реклама на автомобільних дошках оголошень.
  3. Реклама на автомобільних форумах.
  4. Контекстна реклама
  5. Банери біля авторинків.

Скільки можна заробити?

Якщо призначити ціну за діагностику кузова в 500 грн., а за повну 800-1000 грн., то виконуючи мінімум по 5 замовлень в день, можна заробляти від 2500 гривень на день. Але це середня цифра. Взимку замовлень зазвичай буде менше, а ось в весняно-літній період при правильно проведеній рекламній кампанії від замовників відбою не буде.

Пропонуємо переглянути відеоролик, про те те, як проводиться виїзна діагностика вживаних автомобілів:


Ще більше цікавих ідей для бізнесу:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *