10 кращих ідей бізнесу на літо

10 кращих ідей бізнесу на літоВже нарешті настало довгоочікуване літо. Хтось радісно повертається з навчання, щоб насолодитися тихим і затишним домашнім відпочинком. Хтось упаковує валізи, щоб вже через декілька тижнів ніжитися на піщаних пляжах кращих світових курортів. А хтось щосили продумує, чим би зайнятися в літні місяці. Який би бізнес організувати? Природно, більшість підприємців-замислюються про організацію сезонного літнього бізнесу.

Спеціально для таких читачів ми вирішили підготувати матеріал по темі – 10 кращих ідей літнього бізнесу, якими ми готові з радістю поділитися з усіма.

1. Продаж морозива і холодних напоїв.

Дана ідея завжди буде актуальна в літні місяці. Організувати подібний бізнес під силу навіть недосвідченому підприємцеві. Схема організації гранично проста:

Купуємо холодильник-скриню. Бажано мобільний (на колесах).

Знаходимо постачальників морозива і напоїв (маються на увазі безалкогольні напої – Кока-Кола, Пепсі і т.д.) або ж здійснюємо закупівлю на якій-небудь оптовій базі самостійно.

Орендуємо місце. Місце має бути прохідним. Найбільш вдалі місця торгівлі – парки, пляжі, площі. Єдина умова – поблизу повинно знаходитися джерело електромережі для підключення холодильника.

Наймаємо продавця. На перших порах (або у випадку, якщо точка у вас одна) можна торгувати самостійно, що позитивно позначиться на одержуваному прибутку.

Чекаємо перших покупців.

У літні місяці ціни на морозиво і холодні напої злітають до небес, що робить продаж цих вершкових і молочних ласощів  вельми вигідним бізнесом. Хоч і сезонним.

Докладно як відкрити власний бізнес з продажу морозива ми писали у цій статті.

2. Літнє кафе-майданчик.

Також досить поширена ідея літнього бізнесу. Організувати цю справу трохи складніше, ніж точку з продажу морозива, але воно того варте.

Що собою являє літнє кафе-майданчик?

Це або стаціонарний майданчик, обладнаний столиками зі стільцями, барною стійкою і навісом, що вкривають від примх негоди, або мобільний майданчик, до складу якого входять пластикові стільці та столики, переносні холодильники і всю цю пишність вінчає пластиковий навіс. Напевно ви вже не раз бачили подібні майданчики на узбережжі.

Бізнес, потрібно сказати, досить примхливий, адже він пов’язаний з громадським харчуванням. Але здатний за літній сезон збагатити свого власника. Так що є сенс попрацювати. До речі, не забудьте встановити неподалік від свого майданчика парочку біотуалетів. І вашим клієнтам буде комфортно і вам додатковий дохід.

3. Зорбінг.

Це атракціон, головним дійовим елементом якого є зорб – пластикова сфера, всередину якої поміщається Зорбонавт. Тобто людина, керуючий Зорба. Ось з цього «пілота» ми і беремо гроші за катання. Кататися на сферах можна як по поверхні води, так і по землі (знадобиться більш міцний і дорогий зорб). Встановлюють атракціон поблизу пляжів, де на них найбільш яскраво виражений ажіотаж.

Що стосується суми входження в цей бізнес, то вона починається з позначки 500 доларів США. Саме стільки коштує найпростіший варіант зорба.

4. Тир з призами.

Ви можете відкрити арбалетно-лучний тир. Ідея досить перспективна, до того ж стартові вкладення не дуже високі. Звичайно ж, дійсно класний арбалетно-лучний тир обійдеться вам у суму, не менше 150 тисяч гривень.

Крім того, ви можете задуматися про відкриття невеликого тиру, в якому всі бажаючі можуть постріляти з пневматичних пістолетів і гвинтівок. Такий варіант є більш популярним і бюджетним.

В якості призів в тирах можуть виступати найрізноманітніші предмети, а також грошові винагороди. Найбільш популярні призи – м’які іграшки, які «стрілки» намагаються виграти для своїх дам. Дуже перспективний як варіант сезонного бізнесу. Докладніше про відкриття тиру – читайте тут.

5. Літній кінотеатр.

Потрібно сказати, що при правильному підході цей бізнес здатний принести не один десяток тисяч доларів. Навряд чи такий кінотеатр зможе по прибутку конкурувати з сучасними 3D-кінозалами, але він напевно зацікавить сотні і навіть тисячі відвідувачів. Є у такого типу кінотеатрів і свої мінуси, причому досить серйозні. Приміром, фільми в такому кінозалі можна дивитися виключно в темний час доби, так як він розташовується на відкритому майданчику. Але є і свої незаперечні плюси, такі як свіже повітря і неймовірні відчуття від перегляду фільму під зоряним небом.

6. Пиво та квас на розлив.

Влітку холодне пиво і квас – найпопулярніші напої, які розходяться на ура. Особливо це стосується розливного пива та квасу, які за смаковими якостями часто випереджають свої пляшкові аналоги, але коштують значно дешевше.

Організувати бізнес з продажу пива та квасу на розлив досить просто. Вам знадобиться приміщення, мінімум – невеликий ларьок, обладнання для розливу й охолодження і самі напої. Плюс – продавець, в ролі якого спочатку можете виступати ви самі. Пиво та квас ви можете замовляти у постачальників або ж їздити за кегами самостійно. Все залежить від вашого бюджету.

7. Спів у караоке.

Україна на диво співоча країна, співають усі: від малого, до велика, причому, незалежно від здібностей. А курортна обстановка, гарна компанія, тільки сприяють цьому. На цьому й грунтується народна співоча забава, що має заморську назву «караоке». На кожній набережній, будь-якого курортного містечка є не один такий острівець з співаючими людьми.

Караоке, як і основна маса атракціонів, більшу частину своєї виручки приносить у вечірній і нічний час, коли народ бажає вилити душу в попсовому хіті. Результативним маркетинговим ходом тут є наявність людини, що володіє пристойними вокальними даними, який своїм виконанням залучатиме бажаючих.

8. Фотоколажі та фото жаби.

Хотілося б так само згадати про атракціон «фотожаба» або «фотошоп». На сто відсотків виграшний хід: запропонувати відпочивальникам опинитися в обіймах якої-небудь знаменитості або прикинути на себе бюст Памели Андерсен. Нехай на фотографії, але все одно дуже приємно.

Сфотографувавши охочого (або бажаючу), з використанням комп’ютерної техніки та відповідного програмного забезпечення, підставляємо його обличчя до будь-якого вподобаного йому тілу, вибір яких практично необмежений. Вартість такої послуги становить 25 гривень, за цю суму клієнт отримає новий образ. За наявності фотопринтера фото видруковується на місці, або ж наступного дня, але дешевше. Даний вид курортного бізнесу є найбільш витратним: комп’ютер, обійдеться не менше 4500 гривень (більш дешевий просто не потягне роботу), пристойний набір клипартів – це близько 250 гривень, штендер рекламний – 100 гривень, стільки ж фотопринтер, а «головна частина літака» – цифровий фотоапарат 3000 гривень.

Охочих моментально перевтілитися в Сильвестра Сталлоне або Сінді Кроуфорд достатньо, близько 30 осіб на день. Протягом сезону таким видом діяльності можна заробити до 100000 гривень.

 9. «Яйцетир» – тир, в якому не потрібна ліцензія на зброю.

Для старту знадобиться: щит з ДСП середніх розмірів, пара пластикових стільців, два ліхтарі, по типу тих, що підсвічують банери, вільна територія, площею близько сорока квадратних метрів, підведена електрика, шустрий підліток – «жива мішень» в загальновійськовому захисному костюмі і масці , і, звичайно ж, звичайні курячі яйця.

Атракціон дуже простий. Хитрий підприємець тут експлуатує таємне прагнення кожної нормальної людини запустити в собі подібного курячим яйцем, причому абсолютно непомітно. Тут же ховатися абсолютно не потрібно. На відстані близько 10-12 метрів від «живої мішені» з яєчками в руках знаходиться мисливець і намагається потрапити в неї, а мішень, у свою чергу, повинна намагатися уникати прямих влучень яєчних куль. Пролітаючи повз жертви снаряди, розбиваються об дерев’яний щит. Цінність призу зростає з кожним попаданням. Призи господар атракціону виставляє, які хоче. Як правило, це величезний плюшевий ведмідь, ящик пива, або призові постріли.

Організація такого атракціону обійдеться зовсім недорого, витрати складуть близько 1500 гривень на матеріальну частину: захисний костюм, дошка, стільці, фарба, освітлювальні прилади. Розмір орендної плати становитиме близько 20% від суми заробітку. Витрати підприємця на день дорівнюють приблизно 250 гривень (яйця, «мішень» і оренда майданчика).

«Найбільшою проблемою є не самі яйця-кулі, і не величезне небажання платити щодня за оренду, а вечірнє прибирання» – говорить один із початківців цього бізнесу. Купи розбитих яєць у щита, і всю цю масу потрібно вигрібати і прибирати, щоб на ранок не залишилося слідів сміття і запаху.

10. Установка кондиціонерів.

Найбільш грандіозний літній бізнес! На ньому можна заробити дуже-дуже багато, так як вартість установки кондиціонерів влітку значно зростає (часто установка коштує більше, ніж обладнання), а число охочих збільшується в геометричній прогресії. Компанії, що займаються продажем спліт-систем, просто не справляються з обсягом роботи і з радістю забезпечать вас великою кількістю замовлень (можливо, за невеликий відсоток, можливо за «просто так»).

Як бачите, літніх ідей бізнесу дуже багато. Ми перерахували лише ті з них, які здалися нам найцікавішими і перспективними. Сподіваємося, що наша публікація допомогла вам по-новому поглянути на літній бізнес. Залишається тільки одне – діяти!


Сподобалась ідея бізнесу? Розкажи друзям, підтримай проект:

Ще більше цікавих ідей для бізнесу:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *