Продаж кави через вендингові автомати, як прибуткова бізнес ідея

Продаж кави через вендингові автомати, як прибуткова бізнес ідеяІсторія вендингових автоматів почалася ще в 1783 році, коли годинникар з Женеви Йоганн Якоб Швепп винайшов сатуратор (апарат для насичення рідини діоксидом вуглецю), який і став прообразом першого автоматичного продавця авторства Джона Метьюса. Активні продажі газованої води за допомогою автоматів почалася в 1832 році в США, головним чином в аптеках.

Відтоді принципових змін в конструкції вендингових автоматів не відбулось, правда, з ускладненням грошей ускладнився і приймач купюр і монет, причому, перехід на іншу валюту часто розоряв дрібних і середніх операторів вендингових автоматів , як це сталося в Європі, з початком введення євро.

Причин випити кави в громадських місцях достатньо, причому настільки, що у автомата деколи шикуються черги.

На думку більшості гравців ринку продажу кави, максимальний прибуток приносить саме продаж кави в громадських місцях. Пов’язано це з тим, що кава є тонізуючим напоєм і знімає втому, так властиву сучасному городянину. Крім того, у нас багато людей, що палять, для них існує зв’язка «сигарета-кава», а в багатьох торговельних центрах немає місця для куріння, тому шкідливу звичку заміщають стаканчиком кави.

Якщо є попит, значить і має бути адекватна пропозиція, яке при розумному плануванні бізнесу здатне принести гарний прибуток.

За словами підприємців, які займаються власне цим бізнесом, в супермаркеті середньої інтенсивності один вендинговий торговий автомат на день може реалізувати від 40 до 50 стаканчиків. Особливо високий попит взимку, після свят та на похмурі дні, а мінімальний – влітку в жарку погоду.

Зрозуміло, що один, два і навіть три автомати може обслуговувати сам власник. Бізнес  «по-дорослому» починається з десяти і більше автоматів, у такому випадку, доведеться найняти співробітника, головним завданням якого буде виробниче обслуговування автоматів.

Що треба знати для того, щоб розпочати власний бізнес по продажу кави через вендингові автомати?

Безумовно, щоб багато заробляти, необхідно правильно розставити автомати та оптимізувати маршрут їх обслуговування.

Підприємці радять купувати автомати у перевірених і надійних продавців, які дають гарантію. При виборі компанії слід звертати увагу на те, чи здійснює компанія сервіс. Найчастіше, якщо автомат за наявності заводської гарантії ламається, то його відправляють до виробника. Але є й такі фірми, які не тільки продають вендингові автомати, а й беруть на себе всі зобов’язання щодо їх сервісного обслуговування та ремонту.

Важливо це і для того, щоб не було небажаних конфліктів з співробітниками санепідемстанцій, які з підозрами ставляться до бувших у використанні автоматів або автоматів без сервісного обслуговування на місці. Плюс до цього, фірми-постачальники вендингових автоматів, як правило, забезпечують свої поставки після продажним обслуговуванням у вигляді постачання інгредієнтів і систем очищення води.

Цей бізнес має всі шанси стати одним з найуспішніших в Україні, оскільки вендингова ніша ще далека від насичення. Особливо, якщо на підприємця працюють ідеальні співробітники – автомати.


Ще більше цікавих ідей для бізнесу:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *