Друк на тканині – велика конкуренція, високі прибутки

Друк на тканині – велика конкуренція, високі прибуткиДрук на тканині, на головних уборах, сумках -все це  може стати прибутковим і стабільним бізнесом. По-перше, він буде задовольняти потребу людей, які бажають виділитися з натовпу: наприклад, футболка з яскравим зображенням, яку не купиш у звичайному магазині, завжди буде привертати увагу. По-друге, вашими клієнтами можуть стати компанії, які бажають підвищити впізнаванність свого бренду і ввести оригінальну уніформу для своїх співробітників. При активній роботі з корпоративними клієнтами ваш оборот може вимірюватися сотнями тисяч гривень. Вражає? Тоді давайте поетапно розглянемо, що потрібно зробити, щоб втілити цю ідею в життя.

Що варто знати у першу чергу

Друк дійсно хорошої якості на тканині – це результат складної роботи над зображенням. Якщо ви думаєте, що для успішного бізнесу досить завантажити милу картинку з інтернету і роздрукувати її на тканині за допомогою дешевого принтера – ви дуже помиляєтеся. Звичайно, можна робити і так. Але така продукція не буде якісною та оригінальною, і дорого реалізувати ви її ніколи не зможете.

На жаль, мода на дешеві зображення та власні фотографії на одязі давно минула. Зараз, щоб завоювати прихильність клієнта в цій області, потрібно докласти більше сил. У цій статті ми якраз розглянемо варіант, що, хоч і вимагає достатніх фінансових вкладень, зате забезпечує відмінну якість готової продукції.

Потрібно зазначити, що якщо говоримо про друк на тканині, то це не обмежується лише друком на футболках, чи на одязі загалом. Друкувати можна на будь-якій тканині чи заготовках – подушках, ковдрах, фіранках, головних уборах, шарфах, сумках, тканинних шпалерах, на будь чому. Причому, друкувати можна не лише звичайні картинки, але й можна створювати складні цікаві орнаменти.

З чого варто починати в першу чергу?

Погодьтеся, ринок друку на тканині вже надзвичайно насичений, і для того, щоб виділитися з натовпу сотень подібних компаній, потрібно подумати про оригінальність вашої послуги. Чим ви зможете «зачепити» клієнта? Що може стати вашою особливістю при друці? Які незвичайні способи реклами ви виберете для свого просування? Всі ці питання потрібно обговорити на самому старті бізнесу.

Також потрібно відразу визначитися зі способом нанесення зображення на тканині. Від цього буде залежати вартість обладнання, яке необхідно придбати.

Можна використовувати готові аплікації, які мають дорогу собівартість, але при цьому – відмінна якість, стійкість, яскравість, різноманітність кольорів і фактур (замшеві, що світяться в темряві, тощо). Спеціальне обладнання для цього не знадобиться: можна замовляти у постачальників трафарети зі своїм малюнком на замовлення.

Другий спосіб дешевший, але значно складніший: це самостійний друк зображень за допомогою термопаперу та термоплівки. Для цього буде потрібне спеціальне обладнання та терпіння.

 Пошук приміщення

В цілому друк зображень на тканині можна назвати сувенірною продукцією: найбільш часто таку продукцію купують в якості подарунка. Тому можна розглянути варіант розміщення власного куточка у приміщенні торгового центру, де потенційні клієнти шукають варіанти подарунка для своїх близьких. Також це може бути просто достатньо людне місце у вашому населеному пункті, недалеко від центру.

В принципі, при ставці на просування в інтернеті, особливо – на доставку продукції додому, розміщення вашого виробництва не має особливого значення.

Небхідне обладнання

Перш за все, необхідно обладнати приміщення. Для цього будуть необхідні як стандартні засоби – стіл, стільці, торговельне обладнання, комп’ютер достатньої потужності, так і спеціальне обладнання.

Вартість спецобладнання залежить від обраного способу нанесення зображення на тканину. На перших порах можна значно заощадити на цій статті витрат: придбати бувше у вжитку обладнання або продумати вигідні варіанти співпраці з партнерами і зовсім виключити цей пункт із списку необхідних витрат. Якщо більш докладно, то потрібне буде:

  • Спеціальний принтер для тканини;
  • Термопресс;
  • Витратні матеріали (фарби, термоплівка, термопапір, канцелярія, можливо – ліцензійне програмне забезпечення).
Так виглядає текстильний принтер, що друкує на тканині

Так виглядає текстильний принтер, що друкує на тканині

Працівники

Щодо працівників, то звичайно, перший час можна справлятися і самостійно. Але тверезо оцініть свої сили: чи добре ви володієте такими програмами, як CorelDRAW та Photoshop? До речі, можна залучати графічного дизайнера тільки час від часу: платити дизайнеру – фрілансеру більш вигідно.

Зі збільшенням числа замовлень буде необхідний менеджер, він же – касир торгової точки. Може знадобитися технічний фахівець, якщо ви не розбираєтеся досконально в обладнанні, з яким будете працювати.

Реклама

Тут всі засоби підійдуть: можна використовувати одночасно і просування онлайн (сайт, просування в соціальних мережах, тощо), так і звичайну рекламу (вивіска, банери, промоутери з листівками, реклама в друкованих виданнях).

Вартість реклами залежить від вашої готовності включитися в процес: наприклад, сайт і групу «В контакті» можна рекламувати самостійно, а можна доручити цю справу професіоналам з просування, заплативши кілька тисяч гривень на місяць. Рекламні листівки можна виготовити самостійно, а можна доручити їх дизайн фахівцям і так далі.

Прогноз окупності

Накрутка за створення якісного зображення може становити кілька сотень відсотків. У середньому щомісячний дохід становитиме, залежно від таких факторів, як успішне просування, якість продукції, обсяг замовлень, тощо. Очевидно, при грамотному підході, окупити початкові витрати можна вже в перший рік, що є гарним показником і приводом серйозно задуматися, чи не відкрити бізнес із друку на тканині?


Ще більше цікавих ідей для бізнесу:


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *